گوشی Gionee A1 در فهرست بنچمارک‌ها مشاهده شد

پیش از این، تصویر زنده‌ای از گوشی Gionee A1 را منتشر کردیم و حالا به نظر می‌رسد این گوشی در فهرست بنچمارک‌ها دیده شده است. بنچمارک فاش شده‌ی Geekbench نشان می‌دهد که گوشی مورد اشاره به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، رم ۴ گیگابایتی و اندروید نوقا مجهز یافته است. مشخصه‌های فاش شده از این گوشی، با مشخصه‌هایی که پیش […]

پیش از این، تصویر زنده‌ای از گوشی Gionee A1 را منتشر کردیم و حالا به نظر می‌رسد این گوشی در فهرست بنچمارک‌ها دیده شده است. بنچمارک فاش شده‌ی Geekbench نشان می‌دهد که گوشی مورد اشاره به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، رم ۴ گیگابایتی و اندروید نوقا مجهز یافته است.

مشخصه‌های فاش شده از این گوشی، با مشخصه‌هایی که پیش از این منتشر شده بودند کاملا هم‌خوانی دارد. از دیگر مشخصه‌های فنی فاش شده از گوشی مورد بحث می‌توان به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سنسور دوربین ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. گوشی‌هوشمند شرکت Gionee به احتمال فراوان باتری با ظرفیت ۴۰۱۰ میلی‌آمپر ساعتی را در زیر قاب خود جای خواهد داد.

انتظار می‌رود گوشی‌هوشمند Gionee A1 در کنار نسخه‌ی پلاس این گوشی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون به صورت رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال