Gionee تنها با معرفی A1 و A1 Plus در MWC حاضر شد

شرکت Gionee از اولین دو گوشی‎هوشمند سری جدید دستگاه‎های “A” خود در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. Gionee A1 و A1 Plus دارای باتری‎های بزرگی بوده و توجه خاصی به تصاویر سلفی و کیفیت صدا داشته‎اند. از نظر این شرکت بنیاد موفقیت در بازار موبایل در سال 2017 را این قابلیت‎ها تشکیل می‎دهد. مدل کوچکتر […]

شرکت Gionee از اولین دو گوشی‎هوشمند سری جدید دستگاه‎های “A” خود در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. Gionee A1 و A1 Plus دارای باتری‎های بزرگی بوده و توجه خاصی به تصاویر سلفی و کیفیت صدا داشته‎اند. از نظر این شرکت بنیاد موفقیت در بازار موبایل در سال 2017 را این قابلیت‎ها تشکیل می‎دهد.

مدل کوچکتر یعنی A1 ابعاد 154.5 در 76.5 در 8.5 میلی‎متر و 182 گرم وزن دارد. این گوشی اندکی حجیم بوده ولی استفاده از باتری با گنجایش 4010 میلی‎آمپرساعت یقینا در این قضیه نقش خود را گذاشته است. این دستگاه مجهز به یک پنل نمایش آمولد 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی، یک چیپست Helio P10 شرکت مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی است. حداقل روی کاغذ باتری این گوشی عمر بالایی می‎بایست داشته باشد. از دیگر مشخصات Gionee A1 می‎توان به پشتیبانی از دو سیم‎کارت، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.0 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با لنزهای f/2.0 اشاره کرد که با یک فلاش سلفی تکمیل می‎شود. این گوشی به رنگ‎های خاکستری، مشکی یا طلایی و مجهز به سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 به بازار خواهد آمد.

برادر بزرگتر این دستگاه یعنی A1 Plus در اکثر بخش‎ها با سخاوت بیشتر شرکت Gionee روبرو شده است. ابعاد آن 166.4 در 83.3 در 9.1 میلی‎متر است و 226 گرم وزن دارد. نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی بوده ولی متفاوت با پنل نمایش مدل قبلی شاهد استفاده از یک پنل ساده‎ی ال‎سی‎دی با فناوری IPS هستیم. باتری با افزایش گنجایش به 4550 میلی‎آمپرساعت ارتقاء یافته و پردازنده نیز قوی‎تر و از چیپست Helio P25 مدیاتک استفاده شده است. رم و حافظه‎داخلی مشابه با مدل استاندارد و به ترتیب 4 گیگابایت و 64 گیگابایت است. دوربین مدل A1 Plus نیز تغییر بارزی داشته و شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه در پشت یعنی یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین 5 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.0 هستیم. سنسور دوربین سلفی نیز یک ماژول 20 مگاپیکسلی با لنزهای f/2.0 است. مدل پلاس از نظر تنوع رنگی و سیستم‎عامل با مدل استاندارد مشابه است.

A1 Plus علاوه بر موارد بالا قابلیت‎های دیگری نیز دارد مانند فناوری شارژ فوق‎العاده سریع 18 واتی که از راه‎حل دو چیپی برای شارژ سریع‎تر بهره می‎برد. هم‎چنین اسپیکرها استریو بوده و به لطف فناوری MaxxAudio با افزایش کیفیت روبرو شد‎ه‎اند. علاوه بر این در کنار فلاش دوربین اصلی پورت IR دیده می‎شود که این روزها کمتر گوشی‎هوشمندی از آن استفاده می‎کند.

قیمت A1 349 یورو و مدل پلاس 499 یورو است. اواسط اسفندماه باید شاهد ورود مدل استاندارد در ابتدا به بازار کشورهای هند و نپال باشیم و فروردین‎ماه تاریخ عرضه‎ی مدل پلاس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال