به روز رسانی جدید Gmail برای اندروید منتشر شد

آیا تا به حال به این مشکل برخورده‌اید که اطلاعات زیادی را از ایمیل دریافتی نفهمیده‌ باشید و به دنبال پیام‌های قبلی فرد فرستنده باشید؟‌ بدون شک نرم افزار Gmail اندروید یکی از کامل‌ترین نرم افزار‌های دریافت و ارسال ایمیل است و شاید کمتر کسی نیاز به نصب برنامه‌ی جانبی دیگر داشته باشد. به هر […]

آیا تا به حال به این مشکل برخورده‌اید که اطلاعات زیادی را از ایمیل دریافتی نفهمیده‌ باشید و به دنبال پیام‌های قبلی فرد فرستنده باشید؟‌ بدون شک نرم افزار Gmail اندروید یکی از کامل‌ترین نرم افزار‌های دریافت و ارسال ایمیل است و شاید کمتر کسی نیاز به نصب برنامه‌ی جانبی دیگر داشته باشد. به هر حال با به روز رسانی جدید انجام شده برای این برنامه، مشکلات زیادی از جمله مشکلی که ما برای شما شرح دادیدم، حل شده است.

در این به روز رسانی، شما با کلیک کردن بر روی آواتار شخص فرستنده می‌توانید پیغام‌های قبلی خود را بین خودتان و فرستنده مشاهده کنید. این اقدام باعث می‌شود تا اطلاعات بیشتری را در ایمیلی که برای شما فرستاده است متوجه شوید و علاوه بر این می‌توانید با کلیک بر روی آواتار وی از دیگر اطلاعات او نیز مطلع شوید. قبل از این به روز رسانی، شما برای پیدا کردن اطلاعات شخص باید چندین مرحله را در برنامه پشت سر می‌گذاشتید و حالا با این به روز رسانی با یک کلیک مشکل شما حل می‌شود.

این به روز رسانی به شما این امکان را می‌دهد تا ایمیل‌های اکانت‌های دیگر خود ار نیز به راحتی باز کنید و مشکلات قبلی بر طرف شده. همچنین سعی شده تا خواندن ایمیل برای آدرس‌هایی که متعلق به گوگل نیستند نیز راحت‌تر شود.

این به روز رسانی در چند روز آینده برای تمامی افراد در دسترس خواهد بود. شما هم همین حالا می‌توانید به بخش گوگل پلی گوشی رفته و در گزینه‌ی My Apps به دنبال آپدیت این برنامه باشید. همانطور که می‌دانید برنامه‌ی جیمیل برای اندروید یک برنامه‌ی رایگان بوده و نیازی به پرداخت مبلغ برای دانلود آن ندارید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال