آپدیت جدید Google Allo تصاویر سلفی را به استیکر تبدیل می‎کند

کاربران در زمان ارسال پیام‎های متنی از ایموجی‎ها برای بیان احساسات خود استفاده می‎کنند. به عنوان مثال استیکر تعجب نشان می‎دهد که شما احساس شگرفی نسبت به متن نوشته شده دارید. گرچه بعضی از کاربران ممکن است چیزی شخصی‎‎تر بخواهند. اغلب اوقات ایموجی‎ برای بیان احساسات مورد نظر ما وجود ندارد. اگر جزو کاربران اپلیکیشن […]

کاربران در زمان ارسال پیام‎های متنی از ایموجی‎ها برای بیان احساسات خود استفاده می‎کنند. به عنوان مثال استیکر تعجب نشان می‎دهد که شما احساس شگرفی نسبت به متن نوشته شده دارید. گرچه بعضی از کاربران ممکن است چیزی شخصی‎‎تر بخواهند. اغلب اوقات ایموجی‎ برای بیان احساسات مورد نظر ما وجود ندارد.

اگر جزو کاربران اپلیکیشن پیام‎رسانی Allo گوگل هستید، بایستی به اطلاع شما برسانیم که شرکت گوگل بار دیگر برای این اپ آپدیتی عرضه و اعلام کرده است که از طریق استفاده از شبکه‎های عصبی، آن‎ها قادر به این هستند تصاویر سلفی کاربر  را به استیکر‎های فوق‎العاده شخصی‎سازی شده با امکان ارسال برای افراد مختلف تبدیل کنند. براساس گفته‎ی گوگل “به منظور ایجاد یک تصویر از شما که نشان‎دهنده‎ی کیفیتی از احساس شما باشد که دوستانتان بتوانند آن را بشناسند، ما با یک تیم هنرمند همکاری داشته‎ایم تا تصاویری را ایجاد کنیم که طیف وسیعی از ویژگی‎های احساسی را در خود دارند.”

“هنرمندان در ابتدا به عنوان مثال مجموعه‎ای از مدل‎های مو درست کردند که به نظر آن‎ها در افراد مختلف دیده می‎شود و به کمک ارزیابی‎های انسانی ما از این مدل‎ موها برای آموزش شبکه‎ی عصبی برای مطابقت دادن آن تصویر صحیح به سلفی مناسب، استفاده کردیم. سپس ما از ارزیاب‎های انسانی خواستیم استیکر به وجود آمده را با توجه به تصویر ورودی مورد قضاوت قرار داده و عملکرد ما را بسنجند. در بعضی از موراد، آن‎ها مشخص کردند که بعضی از مدل‎های مو به خوبی نشان‎دهنده‎ی فرد نبوده‎اند، بنابراین هنرمندان موارد بیشتری را ایجاد کردند تا این شبکه‎ی عصبی بتواند شناسایی آن‎ها را نیز یاد بگیرد.”

در حال حاضر این قابلیت به نظر می‎رسد تنها در اختیار کاربران اندرویدی Allo قرار گرفته است ولی غول دنیای اینترنت اعلام کرده که قصد دارد به زودی آن را برای نسخه‎ی iOS این اپ نیز عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال