آخرین به‌روزرسانی Google Allo از Android Auto پشتیبانی می‌کند

آن‎طور که مشخص شده اپلیکیشن Allo موفقیتی طبق انتظار گوگل را کسب نکرده است ولی این شرکت به جای ناامید شدن قصد دارد در واقع نهایت تلاش خود را نشان دهد. به‌تازگی گوگل اپلیکیشن پیام‎رسانی اندروید خود را به‎روزرسانی کرده تا به نوعی یک قابلیت جدید مهم دریافت کند یعنی پشتیبانی از Android Auto. پس از […]

آن‎طور که مشخص شده اپلیکیشن Allo موفقیتی طبق انتظار گوگل را کسب نکرده است ولی این شرکت به جای ناامید شدن قصد دارد در واقع نهایت تلاش خود را نشان دهد. به‌تازگی گوگل اپلیکیشن پیام‎رسانی اندروید خود را به‎روزرسانی کرده تا به نوعی یک قابلیت جدید مهم دریافت کند یعنی پشتیبانی از Android Auto.

پس از آپدیت، کاربر به دنبال دریافت یک نوتیفیکیشن از اپ Allo، پیام پشتیبانی از این ویژگی را بر روی صفحه‎نمایش خود مشاهده می‎کند به جای این‎که در اینترفیس اپلیکیشن قابلیت جدید به صورت مخفیانه اضافه شود. کاربران حالا می‎توانند برای پاسخ‎ دادن پیام مورد نظر خود را دیکته یا به صورت خودکار یک پیام از پیش نوشته شده را ارسال کنند.

جدا از این قابلیت، حال به نسخه‎ی جدید Allo پشتیبانی از ایموجی‎ها اضافه و تعدادی از باگ‎های معمولی نیز رفع شده‎اند. با آن‎که این به‎روزرسانی هیجان خاصی به وجود نمی‎آورد ولی کاربران خود را به خوبی می‎تواند خوشحال کند. این اپ هم‎چنین یکی از اپلیکیشن‎های گوگل محسوب می‎شود که به صورت منظم آپدیت می‎شوند و اغلب اوقات بستر تست برای قابلیت‎های جدید به عنوان مثال Google Assistant است که برای اولین بار در این اپ به کار گرفته شد و گوگل به زودی این خدمات خود را برای کاربران دسکتاپی نیز عرضه می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال