آپدیت جدید Google Allo امکان گرفتن نسخه پشتیبان از گفتگوها را فراهم می‎کند

حجم آپدیت‎های اپلیکیشن Allo گوگل تمامی ندارد، چون اگر اخبار را دنبال کرده باشید این شرکت اپلیکیشن پیام‎رسانی خود را اخیرا با تغییرات زیادی همراه کرده است. حال در نسخه‎ی 9.0 این اپ شاهد استفاده از قابلیتی خواهیم بود که از روز اول عرضه‎ی این اپ انتظار آن را داشتیم یعنی امکان گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی […]

حجم آپدیت‎های اپلیکیشن Allo گوگل تمامی ندارد، چون اگر اخبار را دنبال کرده باشید این شرکت اپلیکیشن پیام‎رسانی خود را اخیرا با تغییرات زیادی همراه کرده است. حال در نسخه‎ی 9.0 این اپ شاهد استفاده از قابلیتی خواهیم بود که از روز اول عرضه‎ی این اپ انتظار آن را داشتیم یعنی امکان گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی از گفتگوها و برگرداندن آن‎ها.

وب‎سایت 9to5Google با بررسی کدهای آخرین APK اپ Allo گوگل متوجه‎ی تغییراتی شده‎اند که هدف آن‎ها فراهم‎سازی قابلیت گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی از گفتگوها و ذخیره‎سازی آن در گوگل‎درایو یا فضای‎ ذخیره‎سازی دستگاه کاربر (بر روی یک گوشی‎هوشمند یا یک هارد درایو خارجی) است.

مدرک این ادعا در کدی قرار گرفته که با خواندن آن با این گفته روبرو هستیم: “به نظر می‎رسد که گفتگوهای شما اخیرا بک‎آپ گرفته شده‎اند. به منظور جلوگیری از دست رفتن گفتگوهای قبلی، آن‎ها را حال برگردانید.”

بررسی دقیق‎تر نشان داده است که در این نسخه‎های پشتیبان تصاویر، ویدئوها و سایر محتویات همانند با استیکرها و ایموجی‎ها بایستی لحاظ شوند.

این تیم با بررسی رشته‎های (string) دیگر متن این کد با مدارک دیگری روبرو شده‎اند که از وجود این قابلیت پشتیبانی می‎کنند، عبارتی مانند “آماده‎سازی برای گرفتن نسخه‎ی پشتیبان در گوگل درایو.” “در حال تلاش برای آپلود بر روی گوگل‎درایو.” “گرفتن بک‎آپ‎ در گوگل درایو – چند درصد از کل محتویات آپلود شده است.”

به همراه امکان گرفتن نسخه‎ی پشتیبان از گفتگوها، کاربران با چند قابلیت دیگر نیز روبرو می‎شوند مانند” Quick Selfie- یک نمای زنده از دوربین مستقیما از داخل خود اپ برای گفتن سریع یک تصویر، احتمالا با نوعی عمل ضربه زدن و نگه داشتن آن برای گرفتن تصویر و گفتگوهای گروهی به صورت ناشناس که نیازی به توضیح ندارد.

جز گوگل کسی از تاریخ عرضه‎ی این قابلیت‎ها اطلاع ندارد و ممکن است حتی در به‎روزرسانی بعدی این اپ قرار داده نشوند و شاید هم این تغییرات تنها از سمت سرور صورت گیرد تا نیازی به ارائه‎ی یک آپدیت رسمی نیز نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال