نسخه دسکتاپ Google Allo به‌زودی عرضه می‌شود

گوگل در دنیای اپلیکیشن‎های پیام‎رسانی واقعا بدشانس بوده است. این شرکت گزینه‎های متفاوت (شاید بیش از حد) را تست کرده‎ و حالا زمانی که واقعا یک اپلیکیشن گفتگوی خوب ساخته است (بخواهیم منصف باشیم Google Allo واقعا یک اپلیکیشن گفتگوی بسیار خوب است)، هیچ‎کس نسبت به آن اهمیتی نشان نمی‎دهد چون کاربران گزینه‎های خود را […]

گوگل در دنیای اپلیکیشن‎های پیام‎رسانی واقعا بدشانس بوده است. این شرکت گزینه‎های متفاوت (شاید بیش از حد) را تست کرده‎ و حالا زمانی که واقعا یک اپلیکیشن گفتگوی خوب ساخته است (بخواهیم منصف باشیم Google Allo واقعا یک اپلیکیشن گفتگوی بسیار خوب است)، هیچ‎کس نسبت به آن اهمیتی نشان نمی‎دهد چون کاربران گزینه‎های خود را از قبل انتخاب کرده‎اند (اپلیکیشن‎هایی نظیر واتس‎اپ، فیس‎بوک مسنجر یا iMessage بیشترین حجم کاربر را دارند).

بنابراین، حتی با آن‎که Allo یک اپلیکیشن عالی بوده و گوگل تلاش زیادی برای آن کرده است (آیا می‎دانستید نسخه‎ی فعلی آن 6 است؟) ولی باز هم این اپ نتوانسته توجه‎ی کاربران را به خود جلب کند چون اگر کسی نداند شما از آن استفاده می‎کنید، قادر به برقراری ارتباط با افراد نخواهید بود و سخت بتوان در برابر وسوسه‎ی برقراری ارتباط‎های اجتماعی در محیط وب مقاومت کرد. با این‎حال، گوگل به تلاش خود دارد ادامه می‎دهد و در همین راستا نیک فاکس، نایب رئیس بخش محصولات ارتباطی گوگل تصویری از اپلیکیشن Allo در قالب یک اپلیکیشن تحت وب در مرورگر کروم در یک دستگاه مک توئیت کرده است. فاکس می‎‎گوید که این اپلیکیشن تحت وب در مراحل اولیه‎ی توسعه قرار دارد ولی بسیاری از قابلیت‎های آن آماده شده‎اند. فاکس در همین تصویر استفاده از استیکرها و هم‎چنین Google Assistant را نشان می‎دهد.

البته اگر خواسته باشید به آدرس وب درون تصویر بروید، خطای 404 (این صفحه وجود ندارد) را دریافت می‎کنید و هم‎چنین مشخص نیست که دقیقا این اپلیکیشن چطور کار خواهد کرد چون نصب این اپلیکیشن به شماره‎‌تلفن و گوشی شما، نه حساب گوگل‎تان، نیاز دارد. احتمالا ثبت‎نام و استفاده از آن مانند واتس‎اپ با یک کد QR باشد تا آن را با یک گوشی در ارتباط با اپلیکیشن اسکن کنید، یا شاید گوگل برای تایید هویت یک نوتیفیکیشن به دستگاه شما ارسال کند. باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

خبری در رابطه با زمان عرضه‎ی رسمی این اپلیکیشن اعلام نشده است. امیدواریم که مجبور نباشیم سه ماه دیگر تا کنفرانس I/O گوگل صبر کنیم، ولی با توجه به این‎که محصول گوگل در “مراحل اولیه‎ی توسعه” قرار دارد، احتمالا بهترین زمان برای رونمایی همان مراسم خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال