به‎روزرسانی جدید اپلیکیشن Allo دکمه‎ دستیار صوتی گوگل را به آن اضافه می‎کند

اگر بسته‎های نرم‎افزاری گوگل را بررسی کنید اپلیکیشن Google Allo یکی از جواهرهایی است که کمتر دیده شده و بیشتر از چیزی که دریافت کرده شایسته‎ی اعتبار است (حتی اگر گوگل دائما استراتژی‎های خود را در رابطه با اپلیکیشن‎های پیام‎رسانی‎اش تغییر داده باشد). با آن‎که بسیاری از علاقه‎مندان به این اپلیکیشن امید دارند که توجه […]

اگر بسته‎های نرم‎افزاری گوگل را بررسی کنید اپلیکیشن Google Allo یکی از جواهرهایی است که کمتر دیده شده و بیشتر از چیزی که دریافت کرده شایسته‎ی اعتبار است (حتی اگر گوگل دائما استراتژی‎های خود را در رابطه با اپلیکیشن‎های پیام‎رسانی‎اش تغییر داده باشد). با آن‎که بسیاری از علاقه‎مندان به این اپلیکیشن امید دارند که توجه افراد بیشتری نسبت به آن جلب شود ولی متاسفانه نتایج به دست آمده رضایت‎بخش نیست. با این وجود، گوگل سخت در تلاش است این اپلیکیشن را بهتر کند و امیدوار دارد بتواند تعداد کاربران آن زیادتر شود.

آخرین آپدیتی که Allo به خود دیده است باعث می‎شود در پنجره‎ی گفتگوهای کاربر یک دکمه‎ برای فراخوانی Google Assistant اضافه شود. در گذشته، اگر کاربران در حال گفتگو با شخصی بودند، دستیار گوگل به صورت هوشمندانه زمانی که کلمه‎کلیدی یا اصطلاحی را که مرتبط با عملکرد خود بود تشخیص می‎داد، ظاهر می‎شد یا کاربر می‎توانست با تایپ “@google” به صورت مستقیم آن را فرا بخواند. ولی حالا به دنبال این به‎روزرسانی، گوگل دکمه‎ای در مجاورت کلید ایموجی قرار داده است تا کاربران ساده‎تر بتوانند دستیار صوتی گوگل را تنها با یک ضربه‎ی آهسته به کار بگیرند.

علاوه بر این، Allo دو قابلیت مهم جدید دیگر نیز دریافت کرده است یعنی: گزینه‎ای برای جستجو برای فایل‎های گیف که در گذشته تنها اگر از یک کیبورد نرم‎افزاری نظیر Gboard استفاده می‎کردید موجود بود (که چنین قابلیتی را داشت) و هم‎چنین بعضی از ایموجی‎ها/ استیکرها در این اپلیکیشن به‎روزرسانی شده‎اند. ظاهرا حالا شما می‎توانید از قابلیت “Shout” برای بزرگ کردن بعضی از ایموجی‎های خاص استفاده کنید تا نسخه‎ی بزرگ آن به صورت پویا در آید و جان بخشیده شود. البته این قابلیت برای تمامی ایمو‎جی‎ها دیده نمی‎شود ولی یقینا در نهایت گوگل آن را با ایموجی‎های بیشتری سازگار خواهد کرد.

از روز گذشته کاربران اندرویدی می‎توانند به‎روزرسانی جدید را دریافت کنند و به زودی کاربران iOS نیز این قابلیت‎های جدید را در اختیار خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال