اپلیکیشن Google Allo از به اشتراک‎گذاری فایل‎های متنی و سایر فایل‎ها پشتیبانی می‎کند

اپلیکیشن Google Allo هم‎چنان به حیات خود ادامه می‎دهد. علاوه بر آن، این اپ توسط غول دنیای جستجو به فراموش سپرده نشده است و هر چند وقت یک‎بار با آپدیت‎هایی همراه می‎شود. حال گوگل تصمیم گرفته است که بار دیگر اپ پیام‎رسانی خود را به‎روزرسانی و تغییرات جدیدی لحاظ کند. به دنبال قابلیت جدید این […]

اپلیکیشن Google Allo هم‎چنان به حیات خود ادامه می‎دهد. علاوه بر آن، این اپ توسط غول دنیای جستجو به فراموش سپرده نشده است و هر چند وقت یک‎بار با آپدیت‎هایی همراه می‎شود. حال گوگل تصمیم گرفته است که بار دیگر اپ پیام‎رسانی خود را به‎روزرسانی و تغییرات جدیدی لحاظ کند.

به دنبال قابلیت جدید این اپ، کاربران می‎توانند فایل‎های متنی و انواع دیگر فایل‎ها را از طریق Allo به اشتراک بگذارند. لیست فرمت فایل‎هایی که پشتیبانی می‎شوند شامل .pdf, .doc, .apk, .zip و mp3 می‎شود. این قضیه بایستی کاربران را خوشنود کند و البته باید قید کنیم که بعضی از رقبای Allo (به عنوان مثال واتس‎اپ) قابلیت‎های مشابهی در اختیار کاربر قرار می‎دهند و برخی دیگر این توانایی را ندارند (به عنوان مثال مسنجر فیس‎بوک).

برای به اشتراک‎گذاری چنین فایل‎هایی فقط کافی است که کاربر در زمان استفاده از این اپ بر روی آیکون گیره کاغذ در تصویر بالا، آهسته ضربه بزند. به دنبال این کار فایل اکسپلورر دستگاه کاربر باز شده و از آن‎جا می‎تواند هر نوع فایلی که می‎خواهد را برای به اشتراک‎گذاری انتخاب کند. نکته‎ی عجیب این است که امکان به اشتراک‎گذاری فایل‎های Google Docs, Slides و Sheets اگر به فرمت پیش‎فرض خود ذخیره شده‎اند، وجود ندارد. بنابراین یا ذخیره‎سازی بایستی به فرمت‎های مایکروسافت صورت گیرد یا تنها لینک مربوط به فایل به گوگل‎درایو به اشتراک‎ گذاشته شود.

به دنبال این قابلیت، امکان Smart Smiley در اختیار کاربران برزیلی و پرتغالی نیز قرار گرفته است تا اگر کاربر به این زبان‎ها صحبت می‎کند قادر به استفاده از آن باشد و به کمک تکنولوژی یادگیری ماشینی سریع‎تر ایموجی مناسب را پیدا کند. برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است بر روی آیکون Smart Smiley در نوار ایجاد پیام آهسته ضربه زده تا اپلیکیشن فورا ایموجی و استیکرهای مناسب را پیشنهاد دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال