Google Assistant برای iOS عرضه شد

کنفرانس I/O گوگل محلی عالی برای آشنایی با اخبار جدید دنیای گوگل و محصولات این شرکت بود و طی آن غول دنیای فناوری خبرهای تازه‎ای در خصوص دستیار هوشمند خود یعنی Google Assistant مطرح کرد. طبیعتا در طول سال گذشته این شرکت هوش‎مصنوعی خود را بهبود داده است تا بهتر از مفاد درخواست کاربر مطلع شده و […]

کنفرانس I/O گوگل محلی عالی برای آشنایی با اخبار جدید دنیای گوگل و محصولات این شرکت بود و طی آن غول دنیای فناوری خبرهای تازه‎ای در خصوص دستیار هوشمند خود یعنی Google Assistant مطرح کرد. طبیعتا در طول سال گذشته این شرکت هوش‎مصنوعی خود را بهبود داده است تا بهتر از مفاد درخواست کاربر مطلع شده و قابلیت‎های مکالماتی آن بیشتر شود و در نتیجه کاربران به شکل طبیعی‎تری بتوانند با آن تعامل کنند. حال، گروه بزرگی از کاربران که در گذشته از به کار بردن Assistant محروم شده بودند، به آن دسترسی خواهند داشت.

Google Assistant در اختیار کاربران iOS قرار گرفته است! کاربران این پلت‎فرم می‎توانند از طریق اپ Google با آن در ارتباط باشند، اما برای تجربه‎ی کامل آن بایستی اپ اختصاصی Google Assistant دانلود شود. در این اپ، کاربر نه تنها قادر به صحبت با این دستیار هوشمند بوده بلکه هم‎چنین از کیبورد به منظور شیوه‎ای محتاطانه‎تر در ارائه‎ی درخواست‎های خود استفاده خواهد کرد. طراحی خود این اپ به منظور کنترل خانه‎ی هوشمند و وسایل اینترنت اشیاء است و بدون شک قابلیت ادغام شدن با Google Home را نیز دارد.

به یاد داشته باشید که iOS هم‎چنان یک سیستم‎عامل تقریبا بسته است. امکان فعال‎سازی Assistant خارج از خود اپ وجود نداشته چون سیری هم‎چنان این ویژگی را در اختیار دارد. تنها راه تعامل با Google Assistant روشن کردن نمایشگر گوشی و باز کردن اپ Google است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال