گوگل به دستیار هوشمند خود “شخصیت” بیشتری می‎بخشد

سال گذشته گوگل توانست با ارائه‎ی دستیار صوتی هوشمند خود آن را با اعطا کردن شخصیتی کامل از سایر رقبا متمایز کند، دستیاری که هدف آن کمک به برقراری تعامل با کاربران به شیوه‎ای سرگرم‎کننده‎تر و با احساس‎تر بود. این شرکت حتی در نظر داشت یک پیش‎زمینه‎ی کودکانه برای دستیار خود ایجاد کند، گرچه این […]

سال گذشته گوگل توانست با ارائه‎ی دستیار صوتی هوشمند خود آن را با اعطا کردن شخصیتی کامل از سایر رقبا متمایز کند، دستیاری که هدف آن کمک به برقراری تعامل با کاربران به شیوه‎ای سرگرم‎کننده‎تر و با احساس‎تر بود. این شرکت حتی در نظر داشت یک پیش‎زمینه‎ی کودکانه برای دستیار خود ایجاد کند، گرچه این ایده هرگز عملی نشد. اما به نظر می‎رسد گوگل برنامه‎های اولیه‎ی خود را فراموش نکرده است و قصد دارد به این رویا حداقل تا حدی، تحقق بخشد.

این غول دنیای اینترنت به منظور شکل دادن شخصیت Assistant، هنرمند سابق پیکسار Emma Coats را که هنر او در طراحی استوری‎بورد است با سابقه‎ی کاری مانند انیمیشن‎های شجاع و دانشگاه هیولاها، استخدام کرد. متاسفانه هرگونه شخصیتی که در ابتدا برای Google Assistant در نظر گرفته شده بود، در راه عرضه‎ی نهایی آن محو شد که احتمالا جوهره‎ی لازم برای قرارگیری در محصول نهایی را نداشته است.

Coats به تازگی در مصاحبه‎ای با شبکه‎ی بی‎‎بی‎سی گفته است” Assistant راهی با تعامل بیشتر برای دسترسی به تمامی توانایی‎های گوگل در اختیار شما می‎گذارد و در “تیم شخصیت” ما هرچیز خوشایندی که می‎توانستیم به آن اضافه کردیم. سایر اعضای تیم گوگل تمامی بخش‎های مفید Assistant را در نظر گرفتند و بنابراین تیم شخصیت Google Assistant واقعا از آن‎ها به واسطه‎ی کارهای جالبی که این دستیار می‎تواند انجام دهد پشتیبانی می‎کند، خواه می‎خواهد بازی‎های مختلف باشد، خواهد کشف چیزهای گوناگون.”

این اظهارنظر به تنهایی نشان نمی‎دهد که آیا گوگل ایده‎ی معرفی یک پیش‎زمینه برای Assistant را رها کرده است یا خیر، ولی در واقع نشان می‎دهد این شرکت هنوز فعالانه در حال توسعه‎ی بیشتر شخصیت دستیار هوشمند خود است. با توجه به این‎که دستگاه‎های غیر پیکسل نیز قادر به دانلود اپ Google Assistant هستند، محتوا و به‎روزرسانی‎های جدیدی برای آن یقینا در طی ماه‎های آینده ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال