گوگل گوشی جدیدی را در ادامه‌ی پروژه‌ی Android One به اروپا برد

سال گذشته، گوگل از برنامه‌ی خود مبنی بر عرضه‌ی میان رده‌های جدید برای مناطق مختلف خبر داد و نام این پروژه را Android One گذاشت. این برنامه ابتدا در آسیا آغاز شد و گوگل گوشی‌های میان رده‌ی خود را وارد کشور‌هایی نظیر هند، سریلانکا و اندونزی کرد. بعد از آن گوگل تصمیم گرفته تا اروپا […]

سال گذشته، گوگل از برنامه‌ی خود مبنی بر عرضه‌ی میان رده‌های جدید برای مناطق مختلف خبر داد و نام این پروژه را Android One گذاشت. این برنامه ابتدا در آسیا آغاز شد و گوگل گوشی‌های میان رده‌ی خود را وارد کشور‌هایی نظیر هند، سریلانکا و اندونزی کرد. بعد از آن گوگل تصمیم گرفته تا اروپا را نیز وارد برنامه‌ی خود کند.

اولین کشوری که وارد برنامه‌ی Android One شده است ترکیه می‌باشد. گوگل در ترکیه با اپراتور مطرح General Mobile همکاری می‌کند و گوشی میان رده‌ی خوبی را عرضه کرده است. این گوشی در ترکیه که General Mobile 4G نام گرفته طبیعتا بهترین گوشی موجود در بازار نیست ولی می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران معمولی در این کشور را رفع کند. نگاهی به سخت افزار گوشی می‌اندازیم:

شاید بتوان این گوشی را یکی از معدود گوشی‌هایی دانست که گوگل دست از چیپست مدیاتک کشیده و روی به اسنپدراگون 410 آورده است. 2 گیگابایت رم به همراه صفحه نمایش 5 اینچی IPS با محافظ گوریلا گلاس 4 و رزولوشن 720p از دیگر مشخصات این میان رده‌ی جدید گوگل در ترکیه می‌باشد.

سنسور دوربین اصلی گوشی بر خلاف دیگر گوشی‌های این پروژه 13 مگاپیسکل بوده که جای تقدیر دارد. سنسور دوربین جلوی گوشی نیز 5 مگاپیسکل می‌باشد. گوگل در گوشی‌های قبلی خود سنسور 5 مگاپیسکلی را برای دوربین اصلی گوشی تدارک می‌دید که به نظر می‌رسد این بار مردم ترکیه را با سنسوری بهتر همراهی کرده است.

این گوشی در تاریخ 15 می‌ماه با قیمت 260 دلار برای فروش قرار می‌گیرد. قیمت این گوشی نسبت به سخت افزار ارائه شده بسیار مناسب می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال