اپلیکیشن اختصاصی گوگل درایو برای اندروید با امکانات جدید

استفاده از گوگل درایو برای بکاپ گرفتن از اطلاعات، تجربه‌ای متفاوت در این زمینه را برای شما رقم می‌زند. با استفاده از این سرویس، بدون نیاز به ورود و استفاده از سرویس Google Play Games می‌توانید بازی‌های خود را تا جایی که پیش‌رفته‌اید، سیو کنید و درصورتی که به هر دلیلی نتوانید به دستگاه خود دسترسی […]

استفاده از گوگل درایو برای بکاپ گرفتن از اطلاعات، تجربه‌ای متفاوت در این زمینه را برای شما رقم می‌زند. با استفاده از این سرویس، بدون نیاز به ورود و استفاده از سرویس Google Play Games می‌توانید بازی‌های خود را تا جایی که پیش‌رفته‌اید، سیو کنید و درصورتی که به هر دلیلی نتوانید به دستگاه خود دسترسی داشته باشید، تمامی این بکاپ‌ها بروی سایر دستگاه‌ها نیز قابل استفاده خواهند بود. با استفاده از گوگل درایو از این پس به سادگی می‌توان از تمامی گفتگوهای انجام شده در واتس‌اپ بکاپ تهیه کرد. با استفاده از بخشی به‌نام Backups که به تازگی به این اپ افزوده می‌توانید از اطلاعات شخصی خود در دستگاه اندرویدی بکاپ بگیرید و امکان ذخیره‌سازی اطلاعات تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده بروی دستگاه را داشته باشید.

برخی از این امکانات پیش‌از این هم وجود داشت ولی در نسخه‌ی جدید اپ گوگل درایو، کاربران اندرویدی رابط کاربری کاربرپسندتری را تجربه خواهند کرد. در قسمت navigation اپلیکیشن، گزینه‌ای با نام Backups افزوده شده است که با ورود به آن می‌توانید تمامی بکاپ‌های موجود از قسمت‌های مختلف تمامی دستگاه‌های خود را مشاهده کنید.

بکاپ‌های دستگاهی که درحال استفاده از آن هستید، در این لیست بالاتر از سایرین نمایش داده می‌شود و سایر بکاپ ها به ترتیب تاریخ آنها در زیر آن دیده ‌می‌شوند. با لمس بکاپ موجود از یک دستگاه، مواردی که از آنها بکاپ گرفته شده است ( مانند لیست تماسها، اپلیکیشن‌ها، تنظیمات دستگاه و…) را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید بکاپ‌هایی که نمی‌خواهید را پاک کنید.

توجه داشته باشید که تنها اپلیکیشن‌هایی قابل بکاپ گیری به‌وسیله‌ی گوگل درایو هستند که با آن یکپارچه و هماهنگ شده باشند؛ مانند اپ واتس‌اپ. سایر اپلیکیشن‌ها که دیتای آن‌ها بصورت معمول بکاپ گرفته شده باشد، بکاپ آن‌ها از قسمت Drive > Settings > Manage backups قابل دسترسی خواهد بود.

این آپدیت جدید، همچنین، امکان مشاهده‌‌ی مستقیم فایل‌های اکسل در خود اپلیکیشن گوگل درایو را برای کاربران فراهم کرده است.

با استفاده از لینک زیر می‌توانید گوگل درایو خود را بروزرسانی کنید. درصورتی که پس از آپدیت، گزینه‌ی بکاپ در منوی اپ نشان داده نشد، به مسیر Settings > Apps > Drive رفته، دیتای اپلیکیشن را پاک کرده و دوباره آن را باز کنید.

برای دانلود جدیدترین نسخه‌ی گوگل درایو اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال