با چک کردن مجدد امنیت اکانت گوگل خود، 2 گیگابایت فضای گوگل‌درایو رایگان هدیه بگیرید

امروز روز جهانی ” اینترنتی امن‌تر ” است؛ روزی که انتظار می‌رود شاهد استفاده‌ی مثبت از تکنولوژی و اینترنتی امن باشیم. به همین مناسب گوگل همانند سال گذشته تصمیم گرفته تا برای کسانی که امنیت حساب گوگل خود را بار دیگر چک کنند و نگاهی به آن بیندازند 2 گیگابایت فضای رایگان هدیه دهد. اگر […]

امروز روز جهانی ” اینترنتی امن‌تر ” است؛ روزی که انتظار می‌رود شاهد استفاده‌ی مثبت از تکنولوژی و اینترنتی امن باشیم. به همین مناسب گوگل همانند سال گذشته تصمیم گرفته تا برای کسانی که امنیت حساب گوگل خود را بار دیگر چک کنند و نگاهی به آن بیندازند 2 گیگابایت فضای رایگان هدیه دهد.

اگر تاکنون این کار را انجام نداده‌اید بخش Security Checkup گوگل به شما این امکان را می‌دهد تا امنیت حساب خود را مورد بررسی قرار دهید. امنیت حساب کاربری شامل بخش ریکاوری اکانت، دسترسی به بخش‌های مختلف اکانت و تایید دو مرحله‌ای رمز عبور بوده و چک کردن آن‌ها هر از چند مدتی یک‌بار از ضروریات داشتن حسابی مطمئن و امن است.

حال کسانی که به سراغ اکانت‌های خود روند و امنیت آن را مورد بررسی قرار دهند از گوگل دو گیگابایت به صورت رایگان هدیه دریافت می‌کنند. هنوز مشخص نیست که این هدیه تا چه زمانی برقرار خواهد بود و یا این‌که آیا این دو گیگابایت مهلت استفاده خواهد داشت یا خیر؛ به هر‌حال بهتر است برای دریافت آن هرچه سریع‌تر اقدام کنید. در سال گذشته گوگل یک هفته به کاربران این فرصت را داد تا از این امکان استفاده کنند و بعد از یک هفته امکان دریافت هدیه نبود. بنابراین اگر شما هم قصد دارید این 2 گیگابایت را دریافت کنید بهتر است هر چه سریع‌تر امنیت حساب کاربری گوگل خود را چک کنید. این نکته را مدنظر داشته باشید که 2 گیگابایت هدیه ممکن است بلافاصله بعد از چک کردن موارد امنیتی به شما داده نشود و بعد از چند روز شاهد این هدیه باشید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال