گوگل گزارشی از تاثیر قرنطینه در 131 کشور جهان منتشر کرده است

در گزارشی که گوگل در مورد حضور در محل کسب و کارها و مشاغل و فروشگاهها در ماه مارس منتشر کرده نشان می دهد که بازدید از فروشگاه ها و اماکن عمومی در مناطقی تا 94 درصد کاهش داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اطلاعات مربوط به گوگل از میلیاردها گوشی هوشمند جمع […]

در گزارشی که گوگل در مورد حضور در محل کسب و کارها و مشاغل و فروشگاهها در ماه مارس منتشر کرده نشان می دهد که بازدید از فروشگاه ها و اماکن عمومی در مناطقی تا 94 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اطلاعات مربوط به گوگل از میلیاردها گوشی هوشمند جمع آوری شده است. این اطلاعات برای مقامات بهداشتی می تواند بسیار مفید باشد. این بانک اطلاعاتی از کاربانی جمع آوری شده که اطلاعات مکانی آنها روشن بوده است. در این گزارش اطلاعات هویتی افراد مشخص نیست. بنابر گزارش گوگل که از تاریخ 27 بهمن تا 10 فروردین تهیه شده است، مراکز عمومی و فروشگاهها، ایستگاههای مترو و ایستگاه های قطار با زمان 5 هفته پیش از آن مقایسه شده است. در کشورهایی نظیر ایتالیا بازدید از این مراکز تا 94 درصد کاهش داشته و حضور در مراکز کاری نیز تا 63 درصد کاهش داشته است.

در گزارش گوگل در مورد ایالت کالفرنیا نیز نشان می دهد که با وجود تعطیلی های گسترده بازدید از مراکز 50 درصد کاهش داشته اما در ایالات دیگر نظیر آرکانزاس این رقم تنها 29 درصد بوده است. در کشورهایی نظیر سنگاپور، بریتانیا و کشورهای دیگر که محدودیت هایی برای سفر نیز اعمال شده، مراجعه به فروشگاه ها با افزایش روبرو بوده است.

بعد از گوگل، فیسبوک نیز اطلاعاتی را از یک میلیارد کابر خود تهیه کرده و در اختیار بسیاری از شرکت های خصوصی قرار داده است. این اطلاعات برای تهیه گزارش های مکانی کاربران استخراج شده و فیسبوک این اطلاعات را بدون هیچ گونه تحلیلی ارائه داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال