گوگل تراشه تنسور G4 را مشابه نسل قبل می‌سازد

از مدت ها پیش تاکنون خبر ساخت تراشه اختصاصی گوگل منتشر شده است. طبق اخبار منتشر شده این تراشه در سال ۲۰۲۵ برای عرضه آماده خواهد شد. اما اکنون گزارش های جدیدی منتشر شده که نشان می دهد گوگل در گوشی های سری یپسکل ۹ از تراشه های G4 استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس […]

از مدت ها پیش تاکنون خبر ساخت تراشه اختصاصی گوگل منتشر شده است. طبق اخبار منتشر شده این تراشه در سال ۲۰۲۵ برای عرضه آماده خواهد شد. اما اکنون گزارش های جدیدی منتشر شده که نشان می دهد گوگل در گوشی های سری یپسکل ۹ از تراشه های G4 استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در سری گوشی های پیکسل ۸ از نسل سوم تراشه های تنسور استفاده کرده و به زودی معرفی خواهند شد. علاوه بر آن تراشه تنسور G3 دارای ویژگی های جدیدی است که آن را نسبت به نسل قبلی خود متمایز می کند. طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم این تراشه احتمالا با لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده و سخت افزار قدرتمندتری نیز خواهد داشت.‌ همچنین بهبودهایی در زمینه دفع گرما در آن ایجاد شده است. بنابراین می توان انتظار داشت یک چیپ کاملا به روز رسانی شده توسط گوگل معرفی شود.

اما به نظر می رسد نسل بعدی چندان تفاوتی با تنسور G3 نخواهد داشت. طبق گزارش های منتشر شده تنسور G4 بکار رفته در پیکسل ۹ همانند نسل قبلی خود بوده و تغییرات زیادی به خود نخواهد دید. در واقع تنسور G4 نسخه بهبود یافته ای از G3 محسوب خواهد شد.

احتمالا گوگل با عدم تغییرات بسیار در تنسور G4 قصد دارد کاربران را برای نسل بعدی این تراشه تشنه تر کند. امکان دارد تنسور G5 با طراحی کاملا اختصاصی رونمایی شود. همچنین ممکن است سری پیکسل ۱۰ از تراشه های تنسور اختصاصی بهره برده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال