اپلیکیشن نقشه‌خوان گوگل امکان پیمایش و جستجو در نقشه به صورت آفلاین را اضافه کرد

شرکت بزرگ گوگل، تایید کرده است که امکان پیشمایش نقشه‌ها در اپلیکیشن Google Map که پیش از این آن را در مراسم IO خود در اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرده بود، حالا در دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است. البته ظاهرا این امکان هنوز برای دارندگان گجت‌های دارای سیستم‌عامل iOS ارائه نشده است. برای استفاده […]

شرکت بزرگ گوگل، تایید کرده است که امکان پیشمایش نقشه‌ها در اپلیکیشن Google Map که پیش از این آن را در مراسم IO خود در اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرده بود، حالا در دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است. البته ظاهرا این امکان هنوز برای دارندگان گجت‌های دارای سیستم‌عامل iOS ارائه نشده است.

product-offroad-setup-v1-r2

برای استفاده از این قابلیت، در ابتدا نیاز دارید، نقشه دلخواه خود یا مکانی که قصد حرکت و سفر به آنجا را دارید، دانلود کنید. البته در صورت استفاده آفلاین ویژگی راهنمای راه که مسیر به مسیر است، به همراه نمایش زنده ترافیک مسیر دیگر در دسترس نبوده، که برای استفاده از این ویژگی به ناچار دوباره باید از اپلیکیشن‌ نقشه‌خوان به صورت آنلاین استفاده کنید.

Offline Maps How it works

با این حال هنوز هم خواهید توانست اطلاعاتی را در مورد مکان‌ها مانند ساعات کار، اطلاعات تماس مشاهده کرده و مکان موردنظر را رتبه‌بندی کنید.

گفتنی است هنگامی که شما بخشی از نقشه را دانلود کنید، اپلیکیشن به صورت خودکار به منظور جلوگیری از مصرف دیتا، به حالت آفلاین خواهد رفت.

گوگل در مورد زمان ارائه این قابلیت برای کاربران iOS سخنی به میان نیاورده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال