انفجار باتری گوگل نکسوس 6 در حالت عادی!

باتری نکسوس 6 یکی از ضعیف‌ترین نقاط این گوشی هوشمند می‌باشد. اگر کارکرد ضعیف باتری در تست‌های مختلف را کنار بگذاریم و آن را مسئله‌ای بزرگ به حساب نیاوریم، بدون شک باد کردن آن و منفجر شدن آن باید مسئله‌ی بزرگی به حساب آید چرا که عواقب ناشی از آن می‌تواند بسیار خطرناک باشد. نکته‌ی […]

باتری نکسوس 6 یکی از ضعیف‌ترین نقاط این گوشی هوشمند می‌باشد. اگر کارکرد ضعیف باتری در تست‌های مختلف را کنار بگذاریم و آن را مسئله‌ای بزرگ به حساب نیاوریم، بدون شک باد کردن آن و منفجر شدن آن باید مسئله‌ی بزرگی به حساب آید چرا که عواقب ناشی از آن می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

نکته‌ی جالب در مورد باتری این گوشی این است که باد کردن تنها مسئله‌ی این باتری نمی‌باشد و این باتری به معنای واقعی کلمه منفجر می‌شود البته در این مورد خوشبختانه آتش سوزی ایجاد نشده است. این اتفاق در حالی افتاده که گوشی بدون استفاده بوده و حتی در حال شارژ شدن نیز نبوده است.

این روز‌ها خبر‌های زیادی از نکسوس 6 به علت محبوب نبودن آن، منتشر نمی‌شود. به هر حال این یک خبر جزئی نیست و موتورولا باید اقدامی جدی برای حل این مشکل انجام دهد که طبعیتا از چنین شرکت بزرگی هم همین انتظار می‌رود.

فعلا باید منتظر اعلامیه‌ی رسمی موتورولا در مورد باتری نکسوس 6 باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال