به‎روزرسانی اپلیکیشن Google Photos باعث به اشتراک‎گذاری بهتر تصاویر برای ارتباط‎های کم‌سرعت اینترنتی می‎شود

Google Photos تنها اپلیکیشنی که گوگل اخیرا به‎روزرسانی کرده است نیست. به همراه به‎روزرسانی اپلیکیشن گوگل‎مپس که به کاربر اجازه می‎دهد به صورت خصوصی موقعیت دقیق خود را به اشتراک‎ بگذارد و اپلیکیشن Google Allo که از اسناد پشتیبانی می‎کند، اپلیکیشن Google Photos نیز برای پلت‎فرم‎های اندروید و iOS آپدیتی را دریافت کرده است که […]

Google Photos تنها اپلیکیشنی که گوگل اخیرا به‎روزرسانی کرده است نیست. به همراه به‎روزرسانی اپلیکیشن گوگل‎مپس که به کاربر اجازه می‎دهد به صورت خصوصی موقعیت دقیق خود را به اشتراک‎ بگذارد و اپلیکیشن Google Allo که از اسناد پشتیبانی می‎کند، اپلیکیشن Google Photos نیز برای پلت‎فرم‎های اندروید و iOS آپدیتی را دریافت کرده است که به کاربر این امکان را می‎دهد در موقعیت‎هایی که سرعت اینترنت بسیار کم است، بسیار ساده‎تر تصاویر خود را به اشتراک بگذارد.

زمان به اشتراک‎گذاری مجموعه‎ای از تصاویر با سرعت پایین اینترنت، گوگل ابتدا یک “پیش‎نمایش با حجم کم” از تصویر آپلود می‎کند تا دریافت کننده بتواند نسخه‎ای با رزولوشن پایین از این تصویر را مشاهده کند که زمان مشاهده با یک دستگاه موبایل ظاهر مناسبی دارد. سپس، زمانی که سرعت ارتباط اینترنتی کاربر بهتر می‎شود، نسخه‎ی با رزولوشن بالاتر جایگزین تصویر اولیه‎ی با رزولوشن پایین می‎شود.

جدا از این، اینترفیس آپلود Google Photos نیز تغییر یافته است تا فرآیند گرفتن نسخه‎ی پشتیبانی از ویدئوها و تصاویر در قالب یک حلقه‎ی گرد و ساده، مشخص شود. کشیدن این حلقه به سمت پایین پیش‎نمایشی از تصویری را نشان می‎دهد که Google Photos در حال گرفتن بک‎آپ از آن است. جزئیات مانند این باعث می‎شود کاربران به استفاده از این اپ برگردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال