گوشی Pixel XL گوگل در بنچمارک Geekbench رویت شد

هرچه به پائیز نزدیک‎تر می‎شویم، اخبار مربوط به گوشی‎های جدید نکسوس رو به افزایش می‎گذارند. با آن‎که شرکت‎های ال‎جی و هوآوی سال گذشته نکسوس‎های 5X و 6P را تولید کردند، ولی گفته می‎شود که ساخت مدل‎های امسال را شرکت اچ‎تی‎سی بر عهده گرفته است. گرچه این‎طور که مطرح شده است، این دستگاه‎ها در واقع برند […]

هرچه به پائیز نزدیک‎تر می‎شویم، اخبار مربوط به گوشی‎های جدید نکسوس رو به افزایش می‎گذارند. با آن‎که شرکت‎های ال‎جی و هوآوی سال گذشته نکسوس‎های 5X و 6P را تولید کردند، ولی گفته می‎شود که ساخت مدل‎های امسال را شرکت اچ‎تی‎سی بر عهده گرفته است. گرچه این‎طور که مطرح شده است، این دستگاه‎ها در واقع برند نکسوس را بر خود نخواهند داشت، چون غول دنیای اینترنت یعنی گوگل تصمیم گرفته اسم برند آن‎ها را عوض کند. به جای نکسوس، مدل کوچکتر یعنی نکسوس Salifish، انتظار می‎رود که Google Pixel و مدل دیگر یعنی فبلت Marlin با عنوان Google Pixel XL مورد خطاب قرار گیرند. در همین رابطه بنچمارک گوشی دوم در وب‎سایت Geekbench لیست شده است تا به احتمال قریب به یقین این گوشی دارای چیپست اسنپ‎دراگون 820 و 4 گیگابایت رم باشد.

گوشی Pixel XL گوگل در بنچمارک Geekbench رویت شد-

این ترکیب سخت‎افزاری سلاح مورد استفاده توسط بسیاری از پرچم‎دارهای فعلی بازار بوده است. از گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ و اچ‎تی‎سی 10 گرفته تا گوشی وان‎پلاس 3، همگی از این سخت‎افزار استفاده می‎کنند تا به نوعی به یک استاندارد طلائی برای پرچم‎دارها تبدیل شود. با آن‎که بنچمارک دیگری از سوی وب‎سایت AntuTu نیز این مشخصات را تایید کرده بود، بنچمارک وب‎سایت Geekbench موارد دیگری را نیز مطرح می‎کند.

سیستم‎عامل این گوشی اندروید NMR1 قید شده است، که به سادگی اشاره به آخرین نسخه از اندروید 7.0 نوقا می‎کند. چنین چیزی جای شگفتی ندارد چون دو گوشی Pixel و Pixel L ادامه‎روی مسیر گوشی‎های نکسوس خواهند بود، گوشی‎هایی که همواره از همان ابتدا با جدیدترین نسخه‎ی اندروید به بازار عرضه شده‎اند. البته باید اشاره داشت این دو گوشی اولین دستگاه‎های دارای اندروید نوقا نخواهند بود، چون گوشی LG V20 شرکت ال‎جی این افتخار را به خود اختصاص خواهد داد.

علاوه بر طرح نام‎گذاری جدید این دو دستگاه، باید اشاره داشت اطلاعاتی که در مورد آن‎ها وجود دارد اکثرا مربوط به گوشی Pixel XL می‎شود. اواخر هفته‎ی گذشته، شنیده شد که این گوشی دارای یک نسخه‎ی آپگرید شده از سنسور دوربین سونی برای دوربین عقب خود خواهد بود که باعث می‎شود قابلیت‎های عکاسی گوشی‎های ارتقا یابد. بعد از این‎که گوشی‎های نکسوس متعددی در این زمینه توان لازم را از خود نشان نداده بودند، دو نکسوس 5X و 6P دوربین‎های واقعا خوبی داشتند و طرفداران محصولات گوگل امیدوارند که دو گوشی جدید بتوانند باعث بهتر شدن توانایی‎های عکاسی مدل‎های سال قبل شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال