گوشی Pixel Xl گوگل بار دیگر در بنچمارک Geekbench حضور یافت؛ اندروید 7.1 و 4 گیگابایت رم

احتمالا تا رونمایی رسمی از اعضای جدید گوشی‎های هوشمند اندرویدی گوگل یعنی پیکسل‎ها، تنها یک ماه فاصله داریم و حالا از طریق بنچمارکی در وب‎سایت Geekbench اطلاعات جدیدی فاش شده است. به نظر می‎رسد برادر بزرگتر خانواده، که با کد رمزی مارلین نیز شناخته می‎شود، در بنچمارکی در پایگاه Geekbench ظاهر شده است. اگر در […]

احتمالا تا رونمایی رسمی از اعضای جدید گوشی‎های هوشمند اندرویدی گوگل یعنی پیکسل‎ها، تنها یک ماه فاصله داریم و حالا از طریق بنچمارکی در وب‎سایت Geekbench اطلاعات جدیدی فاش شده است.

به نظر می‎رسد برادر بزرگتر خانواده، که با کد رمزی مارلین نیز شناخته می‎شود، در بنچمارکی در پایگاه Geekbench ظاهر شده است. اگر در گذشته همراه با ما بوده باشید، یقینا می‎دانید این اولین باری نیست که گوشی Pixel XL در بنچمارک Geekbench ظاهر می‎شود.

گوشی Pixel Xl گوگل بار دیگر در بنچمارک Geekbench حضور یافت؛ اندروید 7.1 و 4 گیگابایت رم

لیست نتایج این تست بار دیگر اشاره به این دارد که گوشی پیکسل XL گوگل دارای 4 گیگابایت رم است. هم‎چنین، برای اولین بار، اشاره شده است که این گوشی‎هوشمند از همان ابتدا دارای سیستم‎عامل اندروید 7.1 نوقا خواهد بود. این نسخه از اندروید قرار است قابلیت‎های معدود جدیدی را به همراه آورد (پشتیبانی از پلت‎فرم واقعیت مجازی دی‎دریم گوگل)، و به دنبال آن مواردی بهبود و باگ‎ها رفع شوند.

متاسفانه، هیچ‎گونه اطلاعات جدیدی در رابطه با چیپست این گوشی وجود ندارد، شایعات قبلی اشاره داشتند که هر دو گوشی‎هوشمند Pixel دارای چیپست اسنپ‎دراگون 821 کوالکام خواهند بود، در حالی‎که تعدادی دیگر اشاره به SD820 دارند. چیزی که ما می‎دانیم این است که پردازنده‎ی گوشی Pixel XL دارای 4 هسته با سرعت کلاک 1.59 گیگاهرتز است.

هم‎چنان باید صبر کرد تا ببینیم گوگل چه سیستم روی چیپی برای گوشی‎های پیکسل جدید خود در نظر گرفته است، ولی در هر صورت قدرت آن باید تا حدی باشد که در بین پرچم‎دارهای امسال قرار گیرد.

هم‎چنین باید اشاره داشته باشیم مدل استاندارد گوشی Pixel دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی و در مقابل مدل Pixel XL صفحه‎نمایش اندکی بزرگتر و 5.5 اینچی خواهد داشت.

طبق انتظارات شرکت گوگل باید هر دو این گوشی‎ها را در تاریخ 13 مهرماه رونمایی کند. در حقیقت، اگر بتوان به ادعاهای قبلی استناد کرد، پیش‎فروش آن‎ها نیز از همان روز شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال