گوگل عرضه نسخه 6.0.1 اندروید مارشمالو را آغاز کرده است

صاحبان گوشی‌های هوشمند اندروید وان چنین گزارش داده‌اند که دریافت آپدیت رسمی اندروید 6.0.1 مارشملو برای گوشی‌های آن‌ها قابل دسترسی است. همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های اندروید وان عمدتاً در بازار کشورهای در حال توسعه و توسط شرکت‌های محلی به فروش می‌رسد. بنابراین جای تعجب نخواهد بود اگر Cherry Mobile G1، اولین گوشی باشد که نسخه […]

صاحبان گوشی‌های هوشمند اندروید وان چنین گزارش داده‌اند که دریافت آپدیت رسمی اندروید 6.0.1 مارشملو برای گوشی‌های آن‌ها قابل دسترسی است. همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های اندروید وان عمدتاً در بازار کشورهای در حال توسعه و توسط شرکت‌های محلی به فروش می‌رسد. بنابراین جای تعجب نخواهد بود اگر Cherry Mobile G1، اولین گوشی باشد که نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو در فیلیپین برای آن قابل دریافت خواهد بود.

Android-6.0.1-Marshmallow-starts-rolling-out

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که اندروید 6.0.1 چه چیزی با خود به ارمغان خواهد داشت؛ اما مطمئناً یک به‌روزرسانی جزئی است که برای رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی نسخه قبلی عرضه ‌شده است. اگرچه باید به این نکته نیز اشاره کرد که این آپدیت ارتباطی با به‌روزرسانی امنیتی ماهانه گوگل ندارد، چرا که نسخه به‌روزرسانی ماه جاری میلادی این شرکت بدون هیچ گونه تغییری در شماره نسخه اندروید عرضه شده است. (تمامی گوشی‌های نکسوس که این نسخه از اندروید را دریافت نموده‌اند از جمله دو نکسوس جدید 5 ایکس و 6 پی نیز، کماکان در حال اجرای اندروید 6.0 هستند.)

لودهنده مشهور و یکی از توسعه‌دهندگان رام‌های شرکت اچ‌تی‌سی،  @LlabTooFeR، ادعا کرده است که گوگل قصد دارد پس از اندروید 6.0.1، عرضه نسخه 6.1 اندروید مارشملو را آغاز نماید، هرچند که ظاهراً در سال آینده میلادی باید منتظر این اتفاق باشیم. نیازی به گفتن نیست که اندروید 6.1 بدون شک در مقایسه با نسخه 6.0.1، به‌روزرسانی مهم‌تری خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال