گوگل پشتیبان کاربران خود در برابر شکایت‌های مربوط به کپی رایت هوش مصنوعی

گوگل اعلام کرد قصد دارد از کاربران خود در زمینه استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی و پلتفرم‌های  Google Cloud و Workspace در مقابل نقض قانون کپی رایت پشتیبانی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری است که در زمینه سیستم‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده است. […]

گوگل اعلام کرد قصد دارد از کاربران خود در زمینه استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی و پلتفرم‌های  Google Cloud و Workspace در مقابل نقض قانون کپی رایت پشتیبانی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری است که در زمینه سیستم‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده است. این شرکت نیز با اضافه کردن این قابلیت به محصولات خود در حال رقابت با شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری است. با این حال تاکنون چندین پرونده قضایی توسط نویسندگان برجسته تصویرسازان و یا هنرمندان برای این شرکت گشوده شده که در آن از نقض حقوق آنها توسط سیستم‌های هوش مصنوعی و محتوای تولید شده خبر داده است.

طی گزارش منتشر شده توسط رویترز سخنگوی گوگل اعلام کرد آنها اولین شرکت در صنعت فناوری خواهند بود که با یک رویکرد جامع و دوجانبه می‌توانند جبران زیان کنند.

با استفاده از سیاست‌های جدید گوگل نرم‌افزارهای این شرکت از جمله پلتفرم توسعه هوش مصنوعی  Vertex نیز تاثیر قرار خواهد گرفت. در این بین سخنی از چت بات بارد نیامده است. در بخشی از بیانیه این شرکت آمده است: در صورتی که کاربران به عمد از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای نقض حقوق دیگران استفاده کرده باشند این سیاست برای آنها کاربردی نبوده و غرامت یاد شده نیز به آنها پرداخت نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال