آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری نکسوس 5، مشکلات کنترل صدا را برطرف کرده است

آخرین ‌به‌روزرسانی امنیتی نکسوس 5، مشکلاتی را به این گوشی اضافه کرده که باعث به وجود آمدن باگ‌های مختلف در بخش تنظیم صدای گوشی بوده است. مشکلات به وجود آمده در نکسوس 5 طی دریافت به‌روزرسانی به شماره MOB30P بوده و در صورتی که این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، احتمالا مشکلی را در این زمینه تجربه نخواهید […]

آخرین ‌به‌روزرسانی امنیتی نکسوس 5، مشکلاتی را به این گوشی اضافه کرده که باعث به وجود آمدن باگ‌های مختلف در بخش تنظیم صدای گوشی بوده است. مشکلات به وجود آمده در نکسوس 5 طی دریافت به‌روزرسانی به شماره MOB30P بوده و در صورتی که این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، احتمالا مشکلی را در این زمینه تجربه نخواهید کرد.

یکی از مشکلاتی که کاربران در وب‌سایت AOSP گزارش داده‌اند، عدم کنترل صدا در هنگام برقراری تماس بوده در حالیکه اسلایدر تنظیم صدا تکان خورده ولی هیچ تغییری در میزان میزان صدا به وجود نمی‌آید. دیگر مشکل گزارش شده از سوی کاربران، عدم برقراری تماس بر روی اسپیکر گوشی بوده چراکه صدای اکو عیجبی هنگام فعال کردن اسپیکر شنیده می‌شود.

قبل از این به‌روزرسانی، جدیدترین آپدیت منتشر شده برای نکسوس 5 نسخه‌ی MOB30M بوده و در صورتی که شما هم این مشکلات را در نکسوس خود دارید، بهتر است با فلش کردن گوشی به نسخه‌ی قبلی بازگردید هرچند انتظار می‌رود طی هفته‌ی آینده، گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای رفع مشکلات به وجود آمده منتشر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال