گوگل در رابطه با حذف جیمیل‌های غیرفعال هشدار داد

گوگل اعلام کرد ۳ هفته فرصت باقی است تا کاربران دارای حساب‌های جیمیل غیر فعال آن را به روز رسانی کنند. پس از مهلت تعیین شده حساب‌های جیمیل که حدود ۲ سال غیر فعال بوده‌اند حذف خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده، گوگل در مسیر سیاست‌های جدید […]

گوگل اعلام کرد ۳ هفته فرصت باقی است تا کاربران دارای حساب‌های جیمیل غیر فعال آن را به روز رسانی کنند. پس از مهلت تعیین شده حساب‌های جیمیل که حدود ۲ سال غیر فعال بوده‌اند حذف خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده، گوگل در مسیر سیاست‌های جدید خود قصد دارد حساب‌های غیر فعال جیمیل را حذف کند. این حساب‌های غیر فعال حداقل ۲ سال بدون هیچگونه فعالیتی بوده‌اند. در هر صورت کاربران این حساب‌ها ۳ هفته فرصت دارند تا نسبت به به روز رسانی آنها اقدام کنند. پس از پایان این مهلت به طور کامل جیمیل‌های غیر فعال پاکسازی خواهند شد. این اقدام گوگل در دسامبر ۲۰۲۳ یعنی آذر ماه امسال اجرایی میشود. به گفته گوگل خطی مشی این شرکت در زمینه حساب‌های غیر فعال گوگل در تمام محصولات در حال به روز رسانی است.

البته این اقدام گوگل می‌تواند نتایج مثبتی نیز در پی داشته باشد. یکی از این پیامدها محافظت کاربران فعال گوگل در برابر اقدامات فیشینگ و دیگر تهدیدات امنیتی از قبیل سرقت حساب و کلاهبرداری خواهد بود. حساب‌های غیر فعال می‌توانند خطرات بیشتری را از سوی هکرها برای دیگر کاربران ایجاد کنند. به گفته گوگل پیش از پاکسازی این جیمیل‌ها پیامی برای صاحبان این حساب‌های کاربری ارسال خواهد شد.

در صورتی که صاحب یکی از این حساب‌های غیر فعال هستید می‌توانید از طریق باز کردن ایمیل یا گوگل درایو و یا همچنین دانلود یک برنامه از فروشگاه گوگل پلی از حذف حساب کاربری خود جلوگیری کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال