پلتفرم پیام‌رسانی Allo گوگل احتمالا این هفته رونمایی شود

اگر به یاد بیاورید، در کنفرانس I/O گوگل، این غول اینترنتی دو اپلیکیشن جدیدیخود را به اسم‎های Allo و Duo معرفی کرد. Duo یک اپلیکیشن تماس تلفنی ویدئویی است که در حال حاضر ارائه شده است، یعنی کاربران تنها منتظر اپلیکیشن Allo هستند. طبق اخبار خوبی که به گوش می‎رسد دیگر نیاز به طولانی‎تر کردن […]

اگر به یاد بیاورید، در کنفرانس I/O گوگل، این غول اینترنتی دو اپلیکیشن جدیدیخود را به اسم‎های Allo و Duo معرفی کرد. Duo یک اپلیکیشن تماس تلفنی ویدئویی است که در حال حاضر ارائه شده است، یعنی کاربران تنها منتظر اپلیکیشن Allo هستند. طبق اخبار خوبی که به گوش می‎رسد دیگر نیاز به طولانی‎تر کردن این انتظار نیست چون لو دهنده‎ی مشهور توئیتری ایوان بلس ادعا می‎کند که این هفته شاهد رونمایی از Allo خواهیم بود.

در صورتی که اولین بار است اسم این اپلیکیشن را می‎شنوید، باید گفت به طور کلی یک اپلیکیشن پیام‎رسانی جدید از گوگل است. چیزی که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن‎های پیام‎رسانی گوگل، نظیر Hangouts، متفاوت می‎کند این است که ذات آن یک اپلیکیشن “هوشمندتر” است که دستیار گوگل (Google Assistant) در آن تعبیه شده است.

معنای این حرف این است که کاربران کارهایی فراتر از گفتگو با دوستان خود می‎توانند انجام دهند. آن‎ها می‎توانند از دستیار گوگل به منظور رزرو رستوران در حین چت استفاده کنند تا بتوانند فورا با یک‎‌دیگر قرار شام بگذارند. هم‎چنین از آن می‎توان برای جستجوی اطلاعات، مکان‎ها و موارد متعدد دیگر استفاده کرد. جنبه‎ی عالی ماجرا این است که هم‎چنین به شما اجازه می‎دهد پیام‎های Allo را به هر فردی، تا زمانی که شماره تلفن شما را داشته باشند، ارسال کنید، بنابراین نیازی به اضافه کردن حساب‎های جداگانه نیست.

اپلیکیشن Allo قابلیت‎های مفرحی هم دارد نظیر ارسال استیکرهای بامزه و موارد مشابه دیگر. باید اشاره داشت این قابلیت‎ها چیزی جدید در دنیای پیام‎رسان‎ها به شمار نمی‎روند، ولی اگر یکی از طرفداران محصولات گوگل هستید و محک زدن یک اپلیکیشن جدیدی پیام‎رسانی برایتان مهم نیست، شاید اپلیکیشن Allo همان چیزی باشد که می‎خواهید.

ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با عرضه‎ی این اپلیکیشن شما را در جریان می‎گذاریم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال