نکسوس مارلین با رم 4 گیگابایتی و نمایشگر QHD در AnTuTu رویت شد

اگر طبق روال همیشگی پیش رویم، گوگل در ماه آینده می‌بایستی نکسوس‌های جدید خود را معرفی کند؛ نکسوس‌های فعلی گوگل، نکسوس 5X و 6P در شهریورماه سال گذشته به صورت رسمی معرفی شدند و انتظار می‌رود جانشین آن‌ها هم که توسط اچ‌تی‌سی تولید می‌شود همانند سال گذشته در همین ماه رونمایی شوند. دو نکسوس شرکت […]

اگر طبق روال همیشگی پیش رویم، گوگل در ماه آینده می‌بایستی نکسوس‌های جدید خود را معرفی کند؛ نکسوس‌های فعلی گوگل، نکسوس 5X و 6P در شهریورماه سال گذشته به صورت رسمی معرفی شدند و انتظار می‌رود جانشین آن‌ها هم که توسط اچ‌تی‌سی تولید می‌شود همانند سال گذشته در همین ماه رونمایی شوند. دو نکسوس شرکت اچ‌تی‌سی مارلین و سیل‌فیش نام گرفته و توسط رگولاتوری FCC هم مورد تایید قرار گرفته‌اند و حالا مشصخه‌های فنی نکسوس مارلین در بنچمارک AnTuTu دیده شده است. این مشصخات در حالی فاش شده که نکسوس دیگر اچ‌تی‌سی که قیمت مناسب‌تری نیز خواهد داشت، نکسوس سیل‌فیش، در چند روز پیش در همین بنچمارک مشاهده شده بود.

به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین تفاویت میان این دو نکسوس رزولوشن نمایشگر آن‌ها باشد. نکسوس مارلین به پنلی با رزولوشن QHD مجهز می‌شود و برادر کوچک‌ترش، مارلین به رزولوشن فول‌اچ‌دی بسنده کرده است. سوخت گوشی نکسوس مارلین را چیپست 64 بیتی هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 820 به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 تامین می‌کنند. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصه‌های اصلی این گوشی در بنچمارک AnTuTu می‌توان نام برد. همانند دیگر نکسوس‌های گوگل، این دو نیز به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز خواهند شد که فعلا اندروید نوقات این عنوان را به خود اختصاص داده است. در قسمت دپارتمان دوربین گوشی، سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی در این بنچمارک رویت شده اما احتمال می‌رود اچ‌تی‌سی از همان سنسور 12.3 مگاپیکسلی نکسوس 5X و 6P در نکسوس مارلین استفاده کند. درصورتی که این بنچمارک مشخصه‌های فنی گوشی را درست لیست کرده باشد، احتمالا سنسوری 8 مگاپیکسلی نیز بر روی دوربین اصلی گوشی مشاهده خواهد شد.

تقریبا تمامی مشخصات فنی نکسوس مارلین در بنچمارک AnTuTu فاش شده و حالا تنها باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی توسط گوگل باشیم. طبق شایعات گذشته، هر دو نکسوس سال جاری بدنه‌ای فلزی شیشه‌ای خواهند داشت و چناچنه پیش‌تر به آن اشاره کردیم، ماه آینده احتمالا معرفی رسمی دو پرچم‌دار جدید شرکت گوگل خواهد بود؛ بنابراین زمان زیادی طول نخواهد کشید تا اطلاعات جامع‌تری را در مورد این دو گوشی کسب کنیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال