دستیار شخصی گوگل به قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد مجهز می‌شود

قابلیت جدید Assistant With Bard نام تجربه جدیدی است که با استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی بارد به دستیار گوگل اضافه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در رویداد روز گذشته پس از معرفی گوشی‌های جدید پیکسل از ادغام دستیار خود با قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد خبر داد. در این […]

قابلیت جدید Assistant With Bard نام تجربه جدیدی است که با استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی بارد به دستیار گوگل اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در رویداد روز گذشته پس از معرفی گوشی‌های جدید پیکسل از ادغام دستیار خود با قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد خبر داد. در این اقدام قابلیت‌های درک منطقی بارد با دستیار گوگل ترکیب خواهد شد.

گوگل قصد دارد این ویژگی را به سرویس‌های خود مانند جیمیل و گوگل داکس نیز اضافه کرده و بدین ترتیب کاربر قادر خواهد بود از صدا متن و تصاویر برای تعامل با دستیار جدید استفاده کند.

کاربران با استفاده از ویژگی Assistant With Bard می‌تواند تجربه بهتری را در زمان استفاده از گوشی های خود داشته باشند. یک ویژگی دیگر رابط کاربری Assistant With Bard قرارگیری آن در بالای تمامی برگه‌ها به صورت شناور است که گوگل از آن با نام روش جدید برای تعامل با گوشی نام برده است. هنوز جزئیات دقیق این ویژگی توسط گوگل فاش نشده است. همچنین مشخص نیست پس از انتشار ویژگی گوگل اسیستنت همچنان به کار خود ادامه خواهد داد یا گوگل آن را بازنشسته خواهد کرد.

طبق اعلام گوگل این ویژگی در مراحل آزمایشی قرار داشته ابتدا آزمایش کنندگان اولیه آن را در اختیار خواهند داشت پس از چند ماه نیز عموم کاربران در سیستم عامل‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال