اطلاعات لو رفته از دوربین GoPro Hero 5، ویژگی‌های جذاب این دستگاه را نشان می‌دهد

اویل ماه میلادی کنونی بود که ویدئویی از دوربین Hero 5 شرکت GoPro در رسانه‌های خبری منتشر شد. هم اینک تصاویر دیگری از این دوربین ورزشی منتشر شده است که اطلاعات جدیدی را در اختیارمان می‌گذارد. هم اکنون این سری از تصاویر جدید توسط وب‌ سایت ژاپنی Nokishita منتشر شده است که البته بعد از انتشار آنها، […]

اویل ماه میلادی کنونی بود که ویدئویی از دوربین Hero 5 شرکت GoPro در رسانه‌های خبری منتشر شد. هم اینک تصاویر دیگری از این دوربین ورزشی منتشر شده است که اطلاعات جدیدی را در اختیارمان می‌گذارد.

هم اکنون این سری از تصاویر جدید توسط وب‌ سایت ژاپنی Nokishita منتشر شده است که البته بعد از انتشار آنها، این عکس‌ها به صورت فوری از روی صفحه این وب‌سایت حذف شدند. هر چند سایت Mirrorless Rumors که همیشه بر روی شایعات و خبرهای این چنینی تمرکز دارد توانست این تصاویر را به صورت خیلی سریع استخراج و ذخیره نماید. علاوه بر این موارد در وب‌ سایت ردیت نیز تصاویر مربوط به راهنمای استفاده از این محصول لو رفته است که البته با نگاهی به آن متوجه می‌شویم که این دستگاه از سخت افزار و ویژگی‌های کاملا جدیدی تحت نام  GoPro Hero 5 برخوردار خواهد بود. پیش بینی می‌شود شرکت گوپرو این دوربین ورزشی را اواخر سال میلادی کنونی عرضه نماید.

بزرگترین بروزرسانی که در تصاویر منتشر شده از GoPro Hero 5 دیده می‌شود مربوط به طراحی جدید ضد آب آن است. در نسخه چهارم GoPro Hero، این بخش دارای محدودیت‌هایی بود. اما در نگارش جدید این دوربین ورزشی می‌تواند تا عمق تقریبی 30 متری زیر آب دوام آورد. هر چند احتمال دارد به منظور ورود به بخش‌های عمیق‌تر باز هم قاب محافظی برای آن تعبیه و تولید گردد.

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید به احتمال بسیار زیاد نسخه جدید دوربین ورزشی گوپرو دارای یک نمایشگر بزرگ در بخش پشتی خود خواهد بود. با نگاهی به بخش جلویی آن نیز متوجه خواهیم شد که کلید پاور مود همیشگی این دوربین ورزشی از این بخش حذف شده است و از طرفی کلیدهای کنترل منوها بر روی خود نمایشگر قرار داده شده‌اند. به لطف طراحی جدید این دوربین، بدنه آن کاملا مستحکم به نظر می‌رسد. هر چند نسخه نهایی آن ممکن است کمی متفاوت بوده و از طرفی دارای ویژگی‌های محافظتی یا طراحی لوکس به میزان بیشتری باشد.

در هر صورت پیش بینی می‌شود Hero 5 از یک باتری بزرگتر (نسبت به نسل پیشین) معادل 1,220 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت جایگزینی و جابه‌جایی توسط کاربر برخوردار باشد. در کنار آن انتظار داریم ابعاد کلی این دوربین نیز نسبت به نسل پیشین افزایش یابد. بر اساس تصاویر منتشر شده به احتمال بسیار زیاد این میزان برابر با 62  × 44.6  × 33.7 میلی‌متر باشد. در دفترچه راهنمای این دوربین موارد دیگری نظیر برخورداری آن از درگاه USB-C نیز به چشم می‌خورد که قرار است جایگزین درگاه نسبتا قدیمی mini USB شود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی رسمی دوربین شرکت GoPro در دسترس نیست. اما مسلما به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. وب‌ سایت Mashable در مورد یک سری از تصاویر منتشر شده که بر روی بدنه دوربین عبارت PVT3 نوشته شده است اذعان داشته که این مورد مخفف Production Validation Test 3 به معنای “تست سوم تایید محصول” می‌باشد. از این رو این دوربین در حال طی کردن مرحله تست‌ها بوده و طراحی آن نسبتا کامل شده است. در نتیجه در آینده نزدیک و به زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال