گوپرو در سال جدید میلادی عرضه Hero 6 را آغاز خواهد کرد

شرکت GoPro، طی ماه‌های گذشته دوران بسیار سختی را سپری کرده است؛ این شرکت اولین دوربین اکشن خود را به صورت پهباد تحت عنوان Karma روانه بازار کرد اما مجبور شد تمامی 2500 دستگاه فروخته شده را از کاربران پس بگیرد. مشکلات پیرامون این شرکت در نهایت باعث ضرر 116 میلیون دلاری شد. حالا گوپرو قصد […]

شرکت GoPro، طی ماه‌های گذشته دوران بسیار سختی را سپری کرده است؛ این شرکت اولین دوربین اکشن خود را به صورت پهباد تحت عنوان Karma روانه بازار کرد اما مجبور شد تمامی 2500 دستگاه فروخته شده را از کاربران پس بگیرد. مشکلات پیرامون این شرکت در نهایت باعث ضرر 116 میلیون دلاری شد. حالا گوپرو قصد دارد در سال 2017 با پرچم‌دار جدید خود بار دیگر به دوران اوج بازگردد.

شرکت گوپرو معمولا هر یک سال یک‌بار دوربین جدیدی را روانه بازار می‌کند و این دوربین‌ها با استقبال بسیار خوب کاربران روبه‌رو می‌شوند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که پهباد این شرکت نیز بار دیگر راهی فروشگاه‌های مختلف شود تا در مجموع گوپرو با محصولات جدید خود بتواند ضررهای مالی متحمل شده را به طور کامل جبران کند هرچند به نظر می‌رسد کار بسیار دشواری را خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال