GoPro از سه دوربین اکشن جدید به همراه یک پهباد رونمایی کرد

GoPro، یکی از مطرح‌ترین سازندگان دوربین‌های اکشن به تازگی از سه دوربین جدید و یک پیهباد رونمایی کرده است که نگاهی کوتاه به آن‌ها می‌اندازیم. سه دوربین اکشن جدید این شرکت، Hero 5 Black, Hero 5 Session و Hero Session نام گرفته‌ و پهباد جدید این شرکت نیز Karma نام دارد. در ابتدا نگاهی به مشخصات دوربین اکشن  […]

GoPro، یکی از مطرح‌ترین سازندگان دوربین‌های اکشن به تازگی از سه دوربین جدید و یک پیهباد رونمایی کرده است که نگاهی کوتاه به آن‌ها می‌اندازیم. سه دوربین اکشن جدید این شرکت، Hero 5 Black, Hero 5 Session و Hero Session نام گرفته‌ و پهباد جدید این شرکت نیز Karma نام دارد.

در ابتدا نگاهی به مشخصات دوربین اکشن  Hero 5 Black که 399 دلار قیمت دارد می‌اندازیم. دوربین Hero 5 Black شرکت GoPro می‌تواند تا ده متر زیر آب دوام بیاورد و به نمایشگری لمسی مجهز شده است. از مهم‌ترین مشخصه‌های این دوربین اکشن می‌توان به ضبط تصاویر با رزولوشن 4K، جی‌پی‌اس، کنترل صدا، تصاویر 12 مگاپیکسلی و پشتیبانی از فرمت تصویری RAW اشاره کرد. ویدئو‌های ضبط شده توسط این دوربین به صورت WDR یا همان داینامیک عریض گرفته می‌شوند.

دوربین 299 دلاری Hero 5 Session نیز دارای قابلیت‌های زیادی از جمله ضبط تصاویر 4K بوده و طراحی جمع‌ و جورتری نیز دارد اما برخی از مشخصه‌های دوربین قبلی نظیر جی‌پی‌اس و پشتیبانی از فرمت RAW را در خود نمی‌بیند. این دوربین برخلاف دوربین قبلی از WDR در تصاویر خود پشتیبانی نکرده و تصاویر 10 مگاپیکسلی را ثبت می‌کند.

ارزان‌ترین دوربین معرفی شده‌ی GoPro تنها 199 دلار قیمت داشته و Hero Session نام گرفته است. این دوربین تصاویر را با رزولوشن 1440p ضبط می‌کند. شرکت GoPro برای ثبت تصاویر 8 مگاپیکسلی این دوربین قابلیت ضدآب را تا 10 متر قرار داده است.

همان‌طور که گفتیم GoPro از پهباد جدیدی نیز رونمایی کرده است. این پهباد به تنهایی 799 دلار قیمت دارد و در صورت خرید آن به همراه دوربین Hero 5 Session باید 999 دلار و یا دوربین Hero 5 Black باید 1099 دلار بپردزاید. این شرکت دوربین Hero Session را برای قرار گرفتن بر روی این پهباد در لیست خود منتشر نکرده اما دوربین دیگر یعنی GoPro Hero 4 به راحتی بر روی این پهباد قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال