معرفی Yotaphone2؛ تلفن هوشمندی با دو صفحه نمایش

یوتافون 2 با یک صفحه نمایش پنج اینچی از نوع AMOLED با رزلوشن 1080p جلویی و یک صفحه نمایش 4.7 اینچ از نوع کاغذ الکترونیکی در قسمت پشتی امروز رسما معرفی شد. هردو صفحه نمایش با پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می شوند. صفحه نمایش پشتی را می توان با نوتیفیکیشن ها یا متنی برای […]

یوتافون 2 با یک صفحه نمایش پنج اینچی از نوع AMOLED با رزلوشن 1080p جلویی و یک صفحه نمایش 4.7 اینچ از نوع کاغذ الکترونیکی در قسمت پشتی امروز رسما معرفی شد.

هردو صفحه نمایش با پوشش گوریلا گلس 3 محافظت می شوند. صفحه نمایش پشتی را می توان با نوتیفیکیشن ها یا متنی برای خواندن پر کرد و باتری بسیار کمی مصرف کرد. هنوز مشخص نیست نرم افزار کتاب الکترونیکی نیز برای این صفحه در نظر گرفته شده یا خیر.

این تلفن هوشمند با اندروید 4.4 کیت کت عرضه خواهد شد و پردازنده ی اسنپدراگون 800 با دو گیگابایت رم دارد. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسل است، حافظه ی داخلی این دستگاه 32گیگابایت بدون درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی است. این تلفن هوشمند از تمام اتصالات پشتیبانی می کند و با یک باتری 2500 میلی آمپری تلفن هوشمند را روشن نگاه می دارد.

gsmarena_001

از هم اکنون می توان این تلفن را پیش خرید کنید. این تلفن هوشمند هم اکنون در روسیه و انگلستان عرضه می شود و در سال آینده ی میلادی در آمریکا با قیمت 650 دلار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال