Halo، اولین ساعت هوشمند هیبریدی (مکانیکی و هوشمند) با نمایشگر شفاف و لمسی

ساعت های هوشمند و البته مکانیکی سری Halo،ارای پس زمینه ی یک ساعت کلاسیک و مکانیکی هستند که بر روی آن یک نمایشگر شفاف و لمسی قرار دارد. این دو ساعت هوشمند که یکی از آنها با امکان نصب سیمکارت و مکالمه 3G طراحی شده است، دارای نمایشگر OLED شفاف (پشت نمایشگر مشخص است) با […]

ساعت های هوشمند و البته مکانیکی سری Halo،ارای پس زمینه ی یک ساعت کلاسیک و مکانیکی هستند که بر روی آن یک نمایشگر شفاف و لمسی قرار دارد.

این دو ساعت هوشمند که یکی از آنها با امکان نصب سیمکارت و مکالمه 3G طراحی شده است، دارای نمایشگر OLED شفاف (پشت نمایشگر مشخص است) با رزولوشن 96 در 96 پیکسل که هر پیکسل توانایی نمایش 256 رنگ را دارا میباشد.

سیستم عامل بکار رفته روی این ساعت هوشمند نیز یک ورژن کاملا تغییر یافته از اندروید 2.3 است که امکانات محدودی ارائه میکند و البته احتمالا مصرف بهینه تری نیز خواهد داشت.

halo-smartwatch2

هر دو ساعت هوشمند با پردازنده ی Intel Xmm 2231 روی کلاک 300 مگاهرتز به همراه 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی کار میکنند.

همچنین ساعت هوشمند Halo 1 که فاقد سیمکارت است، با باتری 240 میلی آمپر و Halo 2 با باتری 350 میلی آمپر عرضه خواهد شد. بر اساس گفته های این شرکت، عمر باتری در حدود 3 روز خواهد بود

لینک کوتاه | منبع : GSMarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال