شرکت HMD خود را برای عرضه گوشی‎های جدید نوکیا به صورت همزمان در 120 بازار مختلف جهان آماده می‎کند

شرکت HMD می‎خواهد با عرضه‎ی همزمان سری گوشی‎های جدید نوکیا در 120 بازار مختلف جهان، جبران زمان از دست رفته را بکند. به عبارت دیگر گوشی‎های نوکیا 6، نوکیا 5، نوکیا 3 و حتی نوکیا 3310 در اکثر نقاط جهان در یک زمان وارد بازار می‎شوند. براساس اعلام یکی از مقامات رسمی این شرکت، این […]

شرکت HMD می‎خواهد با عرضه‎ی همزمان سری گوشی‎های جدید نوکیا در 120 بازار مختلف جهان، جبران زمان از دست رفته را بکند. به عبارت دیگر گوشی‎های نوکیا 6، نوکیا 5، نوکیا 3 و حتی نوکیا 3310 در اکثر نقاط جهان در یک زمان وارد بازار می‎شوند.

براساس اعلام یکی از مقامات رسمی این شرکت، این بازه‎ی زمانی سه‎ماهه‎ی دوم سال 2017 خواهد بود. این شرکت سعی نخواهد داشت که گوشی‎های خود را در یک روز وارد بازار کند ولی احتمالا اواسط اردیبهشت‎ماه شاهد ورود چندین گوشی نوکیا به بازار باشیم.

چند هفته قبل، یکی از مدیرعاملان HMD اعلام کرده بود که گوشی‎های جدید نوکیا در اواخر اردیبهشت‎ماه تا اواسط خردادماه وارد بازار خواهند شد. براساس هشدار او، قیمت این گوشی‎ها براساس اپراتورهای محلی هر کشور متفاوت خواهد بود. جدا از بازار اروپا، سری گوشی‎های جدید نوکیا به بازار کشورهای ایالات‎متحده و هند نیز وارد می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال