تصاویر پرچمداران جدید نوکیا لو رفت

بر اساس شایعه‌های مطرح شده، شرکت نوکیا در تلاش برای ورود مجدد به بازار گوشی‌های موبایل میباشد و به‌نظر میرسد که این شرکت درحال تلاش بروی محصولاتی هیجان‌انگیز برای کاربران وفادار خود باشد. امروز، تصاویر جدیدی منتسب به گوشی‌های جدید شرکت نوکیا در وب‌سایت‌های خبرگزاری دنیا منتشر شده است. البته هنوز مشخص نیست که این […]

بر اساس شایعه‌های مطرح شده، شرکت نوکیا در تلاش برای ورود مجدد به بازار گوشی‌های موبایل میباشد و به‌نظر میرسد که این شرکت درحال تلاش بروی محصولاتی هیجان‌انگیز برای کاربران وفادار خود باشد.

امروز، تصاویر جدیدی منتسب به گوشی‌های جدید شرکت نوکیا در وب‌سایت‌های خبرگزاری دنیا منتشر شده است. البته هنوز مشخص نیست که این تصاویر، تصاویر واقعی این محصولات هستند یا خیر؛ پس تا زمان معرفی رسمی این دستگاه‌ها باید منتظر ماند و دید مشخصات آن‌ها تا چه اندازه به مشخصات لو رفته نزدیک هستند.

FIH، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت فاکس‌کان( تولید کننده‌ی محصولات اپل )، درحال حاضر در شرکت‌های سابق نوکیا در حال تولید محصولات خود می‌باشد. در حقیقت، گوشی‌های نوکیا 150 و 150 دو سیم‌کارت نیز به همین شکل عرضه شده است. HMD  یکی از شرکت‌هایی است که حق تولید گوشی با برند Nokia را تا 10 سال آینده خواهد داشت که اولین آن‌ها سال آینده معرفی خواهد شد.

درحال حاضر، اطلاعاتی از اسمارت‌فون‌های ساخته شده بوسیله‌ی HMD و با برند نوکیا لو رفته است که در ادامه به آن‌ها اشاره میکنیم.

اولین گوشی هوشمندی که انتظار معرفی آن را داریم، در یکی از روزهای برگزاری نمایشگاه MWC (کنگره بین‌المللی موبایل) که در سال آینده برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. دستگاهی که در تصویر زیر میبینید، به آخرین چیپست شرکت  کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 مجهز شده است. همچنین، برای این دستگاه 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربینی با سنسور 23 مگاپیکسلی ساخت ZEISS درنظر گرفته شده است.

Nokia flagships

این دستگاه از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید نیز استفاده خواهد کرد. حتی اخیراً در خبرها شنیده‌ بودیم که ممکن است شرکت گوگل در ساخت این گوشی‌ها نقش مهمی داشته باشد.

پرچمدار بعدی نوکیا، Nokia C1 میباشد که انتظار معرفی آن را نیز در نمایشگاه MWC ( کنگره بین‌المللی موبایل ) داریم. گوشی  Nokia C1 نیز به چیپ Snapdragon 835 مجهز شده است با این تفاوت که در این دستگاه از 4 گیگابایت رم به جای 6 گیگابایت رم پرچمدار قبلی استفاده شده است. جذاب‌ترین بخش سخت‌افزار این گوشی در پشت آن قرار دارد. این گوشی قرار است تا با یک دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسل عرضه شود که 3 فلاش این دوربین را همراهی و تکمیل خواهد کرد. همچنین، در دوربین این دستگاه از قابلیت فوکوس لیزری استفاده شده است. به‌نظر دستگاهی با چنین مشخصاتی برای طرفداران نوکیا بیشتر شبیه رویا است تا واقعیت !

همچنین، بر اساس شایعه‌های منتشر شده، این دستگاه به یک باتری با ظرفیت 3,210 mAh مجهز شده است و در ظرفیت‌های 32، 64 و 128 برای خرید کاربران موجود خواهد بود. این دستگاه هم باید از آخرین نسخه‌ی اندروید استفاده کند.

اگر اخبار منتشر شده در رابطه با این دو دستگاه حقیقت داشته باشد، می‌توانیم انتظار آغازی طوفانی از نوکیا را در نمایشگاه MWC داشته باشیم. این نمایشگاه در اواخر ماه فوریه یا اسفندماه، برگزار خواهد شد. پس بهتر است تا آن زمان چندان انتظارات خود را از این دستگاه بالا نبریم و منتظر معرفی رسمی آن بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال