اچ‎‎تی‎سی 30 اسفندماه از “یک شگفتی غیرمنتظره” رونمایی خواهد کرد

اچ‎تی‎سی یا به عبارتی زیر بخش تایوانی این شرکت فقط چند روز بعد از رونمایی از جدیدترین پرچم‎دار خود، تصمیم گرفته است حس کنجکاوی کاربران را با خبر “بهار در پیش است” تحریک کند. این پیام در قالب پستی در صفحه‎ی رسمی شرکت تایوانی اچ‎تی‎سی در فیس‌‎بوک منتشر شده و یک “شگفتی غیرمنتظره” را به […]

اچ‎تی‎سی یا به عبارتی زیر بخش تایوانی این شرکت فقط چند روز بعد از رونمایی از جدیدترین پرچم‎دار خود، تصمیم گرفته است حس کنجکاوی کاربران را با خبر “بهار در پیش است” تحریک کند. این پیام در قالب پستی در صفحه‎ی رسمی شرکت تایوانی اچ‎تی‎سی در فیس‌‎بوک منتشر شده و یک “شگفتی غیرمنتظره” را به کاربران در تاریخ 30 اسفندماه نوید داده است.

با آن‎که برنامه‎های این شرکت برای این روز خاص در هاله‎ای از رمز و راز قرار دارد، ولی باز هم حدس‎هایی می‎توان زد. آشکارترین آن‎ها این است که یک گوشی جدید، ولی نه چندان رده‎بالا، در پیش رو است چون جدیدترین‎ گوشی‎های این شرکت یعنی HTC U Ultra و U Play تنها همین اواخر عرضه شده‎اند و این شرکت هم‎چنین اعلام داشته است که دیگر در بازار گوشی‎های رده‎پایین شرکتی نخواهد داشت. احتمال دیگر رونمایی از هدست واقعیت‎مجازی “متفاوت” اچ‎تی‎سی بوده ولی خبر عرضه‎ی آن به انتهای سال جاری میلادی موکول شده است.

هم‎چنین، هیچ‎کدوم از این دو احتمال با شیوه‎ی ارائه‎ی این تیزر تبلیغاتی هم‎خوانی ندارند که تمرکز خاصی به رنگ سبز دارد. بنابراین دو گزینه‎ی دیگر شکل می‎گیرد: مدل 128 گیگابایتی HTC U Ultra با رنگ ارغوانی یا احتمالا استفاده از یک مدل جدید به رنگ سبز برای هرکدام از دو دستگاه جدید اچ‎تی‎سی. مجددا بایستی گفت که هیچ‎کدام از این دو نیز در قالب “غیرمنتظره” جا نمی‎گیرند، بنابراین شاید بایستی انتظار معرفی یک گوشی‎هوشمند نادری را داشته باشیم که هیچ اطلاعاتی از آن به بیرون درز نیافته است و امیدواریم که این دفعه این شرکت تصمیم به حذف درگاه هدفون نگرفته باشد.

به هرحال بایستی تا تاریخ 30 اسفندماه صبر کنیم و یقینا متعاقبا اخبار بیشتر را به استحضار شما می‎رسانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال