اچ‌تی‌سی در ماه جاری درآمد بیشتری را کسب خواهد کرد

در حالی که اچ‌تی‌سی طی سال‌های اخیر دوران خوبی را از لحاظ مالی پشت سر نگذاشته، تحلیل‌گران بر این عقیده‌اند که این شرکت تایوانی می‌تواند در ماه جاری میلادی و سه ماهه‌ی دوم سال 2017 با توجه به معرفی گوشی‌های‌هوشمند HTC U Play و HTC U Ultra درآمد بیشتری را کسب کند. طبیعتا چنین افزایشی با توجه […]

در حالی که اچ‌تی‌سی طی سال‌های اخیر دوران خوبی را از لحاظ مالی پشت سر نگذاشته، تحلیل‌گران بر این عقیده‌اند که این شرکت تایوانی می‌تواند در ماه جاری میلادی و سه ماهه‌ی دوم سال 2017 با توجه به معرفی گوشی‌های‌هوشمند HTC U Play و HTC U Ultra درآمد بیشتری را کسب کند. طبیعتا چنین افزایشی با توجه به معرفی چند گوشی‌هوشمند جدید و از همه مهم‌تر، عدم معرفی مهم‌ترین گوشی سال، گلکسی اس 8، نمی‌تواند زیاد ما را متعجب کند اما همین افزایش درآمد برای اچ‌تی‌سی می‌تواند در نهایت کمک بسزایی به این شرکت طی سال‌های آینده کند.

به گفته‌ی منابع موسسه‌ی DigiTime، اچ‌تی‌سی باید از عدم عرضه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار رقیبان خود در ماه جاری و ماه آینده‌ی میلادی بیشترین استفاده را ببرد. در حالی که نقد و بررسی‌های انجام شده نشان از موفقیت گوشی‌های‌هوشمند HTC U دارند طبیعتا با معرفی گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ و پردازنده‌ی قدرت‌مندتر و نمایشگری بزرگ‌تر، توجه اکثر کاربران به سمت گوشی جدید چشم‌ بادامی‌های کره‌ای سوق پیدا می‌کند.

شاید گوشی‌هوشمند جی 6 ال‌جی نیز نمایشگری یکسان با گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی داشته باشد اما باتری قوی‌تر و استفاده از تکنولوژی شارژ سریع به همراه دوربین و کیفیت صدای بهتر باعث می‌شود تا باز هم گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی آلترا حرفی را برای گرفتن نداشته باشد به همین دلیل، بهتر است که اچ‌تی‌سی هر چه سریع‌تر به فروش گوشی خود در ماه جاری میلادی بپردازد.

در اواخر سال 2017 نیز آیفون‌های اپل و گوشی‌های‌هوشمند چینی‌ها نیز روانه بازار می‌شوند و باعث می‌شود تا دیگر کمتر کسی  به فکر خرید گوشی شرکت اچ‌تی‌سی باشد. تحلیل‌گران بر این باورند که اچ‌تی‌سی بهتر است در سال جاری میلادی با افزایش 30 درصدی درآمد خود مواجه شود تا بتوانند سال 2017 را سالی مناسب برای خود تلقی کنند. اچ‌تی‌سی طی ماه‌های آینده از اولین دستگاه واقعیت مجازی خود نیز رونمایی می‌کند اما بعید به نظر می‌رسد که این محصول بتواند به افزایش گوشی‌های‌هوشمند این شرکت کمکی کند. از طرفی دیگر، اگر اچ‌تی‌سی می‌توانست هر دو گوشی تازه وارد خود را به صورت همزمان به فروش برساند می‌توانست با افزایش بیشتر درآمد خود مواجه شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال