HTC M8 Ace با قیمتی پایینتر در مقابل Samsung Galaxy S5!

به تازگی شایعاتی از شرکت اچ تی سی منتشر شده است که نشان از معرفی زود هنگام نمونه ارزانتر پرچمدار این شرکت یعنی HTC One M8 با بدنه ی پلاستیکی دارد. بر اساس این ادعا، این تلفن هوشمند تفاوت اندکی با وان ام 8 خواهد داشت و دارای پردازنده اسنپدراگون 801 با 4 هسته 2.5 […]

به تازگی شایعاتی از شرکت اچ تی سی منتشر شده است که نشان از معرفی زود هنگام نمونه ارزانتر پرچمدار این شرکت یعنی HTC One M8 با بدنه ی پلاستیکی دارد.

بر اساس این ادعا، این تلفن هوشمند تفاوت اندکی با وان ام 8 خواهد داشت و دارای پردازنده اسنپدراگون 801 با 4 هسته 2.5 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت، نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسل و اسپیکرهای بوم ساند استریو را همانند وان در خود خواهد داشت.

همچنین پیشبینی میشود این تلفن هوشمند دارای باتری 2600 میلی آمپری باشد، اما دوربین پشتی آن همانند HTC One Mini 2 یک سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در قسمت بالای دوربین باشد که پس از جنس بدنه شاید دومین تفاوت عمده ی آن با One M8 باشد.

بر اساس همین شایعات احتمالا تا 1 هفته ی دیگر شاهد معرفی این تلفن هوشمند و بنوعی پرچمدار از طرف اچ تی سی باشیم و قیمت آن نیز در حدود 480 دلار خواهد بود که در این صورت واقعا به گزینه ی بسیار مناسبی تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال