قیمت و زمان عرضه HTC One M9 لو رفت

اگر پیگیر اخبار تک‌نیوز باشید، مستحضر هستید که هفته پیش در جریان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون، کمپانی HTC از پرچمدار جدید و زیبای خود One M9 رونمایی کرد، اما صحبتی از زمان عرضه و قیمت دقیق این گوشی هوشمند به میان نیامد. حال یکی از فروشگاه‌های الکترونیکی با نام B&H Electronics، قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی […]

اگر پیگیر اخبار تک‌نیوز باشید، مستحضر هستید که هفته پیش در جریان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در بارسلون، کمپانی HTC از پرچمدار جدید و زیبای خود One M9 رونمایی کرد، اما صحبتی از زمان عرضه و قیمت دقیق این گوشی هوشمند به میان نیامد. حال یکی از فروشگاه‌های الکترونیکی با نام B&H Electronics، قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی یعنی وان M9 را در وب‌سایت خود اعلام کرده است. بنا به نوشته‌های این شخص، زمان عرضه گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی ۲۵ ماه مارس و قیمت این نسخه ۶۴۹ دلار خواهد بود. مسئله ای که مشخص نیست این است که آیا این اطلاعات با برنامه قبلی و عمدا منتشر شده یا اینکه ساخته ذهن نویسنده این وبسایت است؟ امکان این وجود دارد که کمپانی اچ تی سی زمان عرضه وقیمت این محصول را تغییر دهد.

نکته جالب ماجرا اینجاست که این قیمت و زمان عرضه، دقیقا برابر با تاریخ عرضه و قیمت وان M8 است. به نظر می‌رسد، اچ‌تی‌سی قیمتی پایین‌تر از پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 6، روی One M9 گذاشته است. علاوه بر قیمت، باید ویژگی‌های متفاوت دیگر بین این دو دستگاه مثل تقابل پردازندههای اسنپ‌دراگون با اگزینوس و سایر موارد نظیر طراحی را نیز برای انتخاب و مقایسه در نظر گرفت. (مقایسه مشخصات فنی این دو پرچمدار را میتوانید اینجا مشاهده نمایید)

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال