ساعت هوشمند HTC One اسفند‌ماه امسال از راه می رسد

اچ‌تی‌سی بر خلاف بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند و علی‌رغم وجود شایعات فراوان هنوز ساعت هوشمند اختصاصی خود را معرفی نکرده و به نظر می‌رسید که این شرکت فعلا چنین برنامه‌ای را نداشته باشد. حال احتمال می‌رود که اوضاع در چند ماه آینده کمی متفاوت باشد؛ چرا که بر اساس شایعات منتشر شده، بهمن ماه امسال […]

اچ‌تی‌سی بر خلاف بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند و علی‌رغم وجود شایعات فراوان هنوز ساعت هوشمند اختصاصی خود را معرفی نکرده و به نظر می‌رسید که این شرکت فعلا چنین برنامه‌ای را نداشته باشد. حال احتمال می‌رود که اوضاع در چند ماه آینده کمی متفاوت باشد؛ چرا که بر اساس شایعات منتشر شده، بهمن ماه امسال شاهد معرفی ساعت هوشمند HTC One خواهیم بود.

براساس توئیت جدیدی که فاش کننده‌ی معروف evleaks در توییتر منتشر کرده است به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی بهمن ماه امسال از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد. هنوز اطلاعات زیادی از این ساعت منتشر نشده و نمی‌توانیم در مورد مشخصات فنی آن به طور دقیق صحبت کنیم.ساعت هوشمند HTC One اوایل اسفند امسال از راه می رسد

اولین شایعات در مورد ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی سال گذشته منتشر شدند. براساس اطلاعات منتشر شده در سال گذشته، ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی نمایشگری بیضی شکل خواهد داشت.  با توجه به اینکه ساعت‌های گرد و بیضی شکل از محبوبیت بالاتری برخوردارند می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ساعت‌هوشمند اچ‌تی‌سی نیز همین روال را پیش بگیرد و این ساعت با نمایشگری گرد یا بیضی شکل عرضه شود. از دیگر شایعاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، منتشر شدن شایعه‌ای مربوط به نام پروژه‌ی اچ‌تی‌سی برای ساخت این ساعت بوده است. براساس این شایعه، اچ‌تی‌سی پروژه‌ی Halfbeak را برای این ساعت برگزیده است؛ علاوه‌بر این ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی همانند انتظار از سیستم‌عامل اندروید ویئر پشتیبانی خواهد کرد و نمایشگر آن نیز دارای رزولوشن 360*360 خواهد بود.

از آن‌جایی که رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل سال 2016 اوایل اسفندماه برگزار می‌شود، می‌توان این انتظار را داشت که برای اولین بار، اولین ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی را در این رویداد ببینیم. ما نیز همانند شما مشتاق هستیم تا ببینیم اچ‌تی‌سی چرا این همه زمان را برای ساخت ساعت‌هوشمند خود صرف کرده و دلیل اصلی تاخیر ورود اچ‌تی‌سی به ساعت‌های‌هوشمند چه بوده است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال