پرچم‎دار بعدی اچ‎تی‎سی HTC U 11 نام دارد

براساس اطلاعاتی که از چندین ماه قبل داریم، پرچم‎دار بعدی اچ‎تی‎سی دارای کد رمزی اقیانوس است. هم‎چنین تا الان در قالب اطلاعات به بیرون درز شده می‎دانیم که قابلیت بارز و مهم این گوشی بدنه‎ی آن بوده که کاربر قادر به اجرای ژست‎های حرکتی از جمله فشار دادن برای انجام اعمال خاصی است. اما نام […]

براساس اطلاعاتی که از چندین ماه قبل داریم، پرچم‎دار بعدی اچ‎تی‎سی دارای کد رمزی اقیانوس است. هم‎چنین تا الان در قالب اطلاعات به بیرون درز شده می‎دانیم که قابلیت بارز و مهم این گوشی بدنه‎ی آن بوده که کاربر قادر به اجرای ژست‎های حرکتی از جمله فشار دادن برای انجام اعمال خاصی است.

اما نام این گوشی سوالی بوده که برای خیلی از افراد مطرح شده است. در ابتدا تصور می‎شد این گوشی تحت عنوان اچ‎تی‎سی 11 به بازار آید، چون به نوعی نسل بعدی گوشی HTC 10 سال قبل محسوب می‎شود. سپس بعد از رونمایی رسمی از گوشی‎های U Ultra و U Play ما شنیدیم که این گوشی تحت عنوان HTC U عرضه می‎شود.

حال مشخص شده است هیچ‎کدام از این حدسیات درست نبوده‎اند. البته منطقی نیز است (حداقل در جهان اچ‎تی‎سی) چون این گوشی در واقع قرار است HTC U 11 نامیده شود. به نظر تصمیم برای انتخاب از بین این دو نام سخت بوده و اهالی تایوان هر دو را برگزیده‎اند.

براساس گفته‎ی ایوان بلس گوشی U 11 اچ‎تی‎سی در 5 رنگ عرضه می‎شود یعنی سفید، مشکی، نقره‎ای، آبی و قرمز. البته در تمامی بازارها تمامی این رنگ‎ها به چشم نخواهند خورد.

براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر کردیم این دستگاه در 26 اردیبهشت‎ماه رونمایی می‎شود و مجهز به یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست اسنپ‎دراگون 835، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و حافظه‎داخلی 64 یا 128 گیگابایتی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی است. مدیریت بخش نرم‎افزاری را نیز سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 برعهده دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال