گوشی HTC U 11 برای تایید مجدد مشخصاتش در بنچمارک GFXBench رویت شد

هرچه به تاریخ رونمایی رسمی از گوشی HTC U 11 یعنی 26 اردیبهشت‎ماه نزدیک‎تر می‎شویم، حجم اطلاعات مربوط به آن نیز رو به فزونی می‎گذارد. ما تا به حال شاهد حضور این دستگاه در دیتابیس بنچمارک AnTuTu و هم‎چنین Geekbench بوده‎ایم تا وقت آن فرا برسد بنچمارک GFXBench نیز میزبانی آن را برعهده بگیرد. حضور […]

هرچه به تاریخ رونمایی رسمی از گوشی HTC U 11 یعنی 26 اردیبهشت‎ماه نزدیک‎تر می‎شویم، حجم اطلاعات مربوط به آن نیز رو به فزونی می‎گذارد. ما تا به حال شاهد حضور این دستگاه در دیتابیس بنچمارک AnTuTu و هم‎چنین Geekbench بوده‎ایم تا وقت آن فرا برسد بنچمارک GFXBench نیز میزبانی آن را برعهده بگیرد.

حضور گوشی‎های عرضه نشده در وب‎سایت‎های مخصوص بنچمارک یکی از سنت‎های بازار موبایل است و همانند با سنت همیشگی بنچمارک GFXBench، به دنبال حضور گوشی U 11 اچ‎تی‎سی در این وب‎سایت، لیست کاملی از مشخصات آن را در اختیار افراد قرار گرفته است.

اطلاعات مشخص شده تنها مهر تاییدی بر شایعات و درز اطلاعات قبلی به بیرون می‎زند. یعنی پرچم‎دار بعدی این شرکت تایوانی مجهز به یک نمایگر لمسی 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، چیپست اسنپ‎دراگون 835، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی است.

این دستگاه از سیستم‎عامل اندروید 7.1.1 نوقا استفاده خواهد کرد و البته به همراه آن لانچر HTC Sense نیز دیده می‎شود. قابلیت اصلی این گوشی که به فروش آن کمک شایاتی می‎کند استفاده از یک بدنه‎ی حساس به لمس و ژست‎های حرکتی است تا به عنوان مثال، کاربر بتواند برای انجام کارهای خاصی، کناره‎های گوشی را فشار دهد. این فناوری در حال حاضر توسط اچ‎تی‎سی تبلیغ شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال