گوشی HTC U 11 در بنچمارک GeekBench رویت شد

دقیقا یک ماه قبل، ماه شاهد حضور گوشی HTC U 11 در بنچمارک AnTuTu بودیم. حال، گوشی پرچم‎دار بعدی این شرکت تایوانی بنچمارک Geekbench را نیز محک زده است. نتایج این اقدام دستگاهی تحت عنوان HTC CBP را نشان می‎دهد که دقیقا با نام دستگاه حاضر یافته در AnTuTu یکی است تا تاییدی برای مشخصات […]

دقیقا یک ماه قبل، ماه شاهد حضور گوشی HTC U 11 در بنچمارک AnTuTu بودیم. حال، گوشی پرچم‎دار بعدی این شرکت تایوانی بنچمارک Geekbench را نیز محک زده است. نتایج این اقدام دستگاهی تحت عنوان HTC CBP را نشان می‎دهد که دقیقا با نام دستگاه حاضر یافته در AnTuTu یکی است تا تاییدی برای مشخصات لیست شده در این بنچمارک نیز محسوب شود. از بین آن‎ها می‎توان به بهره‎مندی از آخرین قدرتمندترین چیپست کوالکام، اسنپ‎دراگون 835 اشاره کنیم. سایر مشخصات شامل یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 1.9 گیگاهرتز می‎شود.

آمار Geekbench هم‎چنین نشان می‎دهد که این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 است. امتیاز به دست آمده توسط HTC U 11 در بخش تست تک هسته‎ی پردازنده‎ی 1912 و در بخش چند هسته 6137 است. 26 اردیبهشت‎ماه شاهد رونمایی از سردم‎دار جدید اچ‎تی‎سی خواهیم بود.

دو هفته قبل، ما توانستیم اولین نگاه به این گوشی را داشته باشیم که مجهز به قابلیتی به اسم Edge Sense است. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد لبه‎های این دستگاه را برای آشکارشدن جنبه‎های کاربری خاص بر روی لبه‎های حساس به لمس گوشی فشار دهند، سایر مشخصات شایعه شده شامل یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1140 در 2560 پیکسل می‎شود. انتظار می‎رود حافظه‎داخلی 64 گیگابایت باشد و U 11 در بخش دوربین مجهز به یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی است. با توجه این‎که اچ‎تی‎سی موفق شده است داخل گوشی میان‎رده‎ی HTC One X10 یک باتری 4000 میلی‎آمپرساعتی را جا دهد، شاید شاهد افزایش این گنجایش در U 11 باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال