گوشی HTC U با مجوز IP57 و نسخه 2سیم‌کارت عرضه می‌شود

کاربر توئیتر LlabTooFeR که یک طراح رام است در بحث فاش‎سازی قابلیت‎ دستگاه‎های اچ‎تی‎سی سابقه‎ی درخشانی دارد. او در طی سه توئیت که روز گذشته منتشر کرد، اطلاعات جالبی را در رابطه با پرچم‎‏دارهای در پیش روی این شرکت یعنی گوشی HTC U (با کد رمزی اقیانوس) در اختیار کاربران گذاشت. براساس اعلام این طراح، […]

کاربر توئیتر LlabTooFeR که یک طراح رام است در بحث فاش‎سازی قابلیت‎ دستگاه‎های اچ‎تی‎سی سابقه‎ی درخشانی دارد. او در طی سه توئیت که روز گذشته منتشر کرد، اطلاعات جالبی را در رابطه با پرچم‎‏دارهای در پیش روی این شرکت یعنی گوشی HTC U (با کد رمزی اقیانوس) در اختیار کاربران گذاشت. براساس اعلام این طراح، این گوشی مجوز IP57 را خواهد داشت. یعنی کاربران می‎توانند این گوشی را در عمق 3.3 فوتی آب در حدود 30 دقیقه فرو کنند بدون این‎که به این دستگاه آسیبی وارد شود. هم‎چنین معنای دیگر این ادعا این است که گوشی بعدی اچ‎تی‎سی در برابر نفوذ ذرات جامدی که اندازه‎ای بیشتر از 1 میلی‎متر دارند، محافظت شده است.

اطلاعات دیگری که LabTooFeR مطرح کرده در رابطه با درگاه 3.5 میلی‎متری هدفون می‎شود که به عنوان یک ویژگی استاندارد در گوشی‎های همراه استفاده می‎شده است. اچ‎تی‎سی به دنبال در پیش گرفتن مسیر شرکت‎هایی همانند با موتورولا و اپل، این درگاه صوتی را از گوشی HTC U خود حذف کرده است. این پرچم‎دار در قالب مدل‎های تک و دوسیم‎کارت به بازار خواهد آمد.

هفته‎ی گذشته ایوان‎ بلس اولین تصویر این گوشی را منتشر کرد (که در بالا مشاهده می‎کنید). مشخصات شایعه شده در رابطه با HTC U شامل یک نمایشگر 5.5 اینچی سوپر ال‎سی‎دی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل می‎شود. مدیریت بخش سخت‎افزاری را آخرین و قوی‎ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپ‎دراگون 835 برعهده می‎گیرد و این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی به بازار خواهد آمد. باتری با ظرفیت 4000 میلی‎آمپرساعت چراغ این دستگاه را روشن نگه می‎دارد. در بخش دوربین شاهد استفاده از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در نمای جلو هستیم. سیستم‎عامل اندروید نوقا و لانچر اختصاصی Sense 9 اچ‎تی‎سی به مدیریت وظایف کاربر می‎پردازند.

اگر این گوشی‎هوشمند با مجوز IP57 به بازار آمد، مقاومتی در حد گوشی‎های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل در برابر آب از خود نشان می‎دهد. در سال‎های اخیر این قابلیت جزو لیست خواسته‎های کاربران اچ‎تی‎سی قرار داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال