پرچم‎دار جدید اچ‎تی‎سی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 در بنچمارک AnTuTu رویت شد

اچ‎تی‎سی سال جدید را با عرضه‎ی چند گوشی تازه جشن گرفت، ولی شایعات زیادی در طول چند ماه اخیر منتشر شده‎اند مبنی بر این‎که این شرکت تایوانی قصد ارائه‎ی یک گوشی‎هوشمند پرچم‎دار را طی ماه‎های آینده دارد. جزئیات مربوط به این گوشی‎هوشمند معرفی نشده رو به افزایش است. حال به نظر می‎رسد که وب‎سایت AnTuTu […]

اچ‎تی‎سی سال جدید را با عرضه‎ی چند گوشی تازه جشن گرفت، ولی شایعات زیادی در طول چند ماه اخیر منتشر شده‎اند مبنی بر این‎که این شرکت تایوانی قصد ارائه‎ی یک گوشی‎هوشمند پرچم‎دار را طی ماه‎های آینده دارد. جزئیات مربوط به این گوشی‎هوشمند معرفی نشده رو به افزایش است. حال به نظر می‎رسد که وب‎سایت AnTuTu بنچمارک گوشی متعلق به این شرکت که مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 است را منتشر کرده است.

نتایج این بنچمارک دستگاهی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی را نشان می‎دهد. مشابه مشخصاتی که در اکثر پرچم‎دارهای امسال دیده می‎شود.

هم‎چنین مشخص شده است که این گوشی یک دوربین عقب 16 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه نمایشگری با رزولوشن Quad HD دارد. گفته می‎شود که اچ‎تی‎سی گوشی جدید خود را HTC U نام‎گذاری می‎کند. این دستگاه در زمان ارائه از سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 بهره خواهد برد.

توجه داشته باشید که این شرکت هیچ‎کدام از این موارد و حتی وجود گوشی را تایید نکرده است.

امیدواریم طی ماه‎های آینده اخبار بیشتری در خصوص این دستگاه منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال