نکسوس Sailfish و Marlin گواهینامه FCC را دریافت کردند

شایعات مربوط به گوشی‌های جدید سری نکسوس گوگل مدت‌های بسیار زیادی است که در رسانه‌های مجازی در حال انتشار است. نام‌های Sailfish و Marlin فعلا برای این دو گوشی جدید انتخاب شده‌اند. این دو گوشی قرار است به ترتیب جایگزین‌ گوشی‌های نکسوس 5ایکس  و نکسوس 6پی شوند. همان طور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های قبلی سری نکسوس در […]

شایعات مربوط به گوشی‌های جدید سری نکسوس گوگل مدت‌های بسیار زیادی است که در رسانه‌های مجازی در حال انتشار است. نام‌های Sailfish و Marlin فعلا برای این دو گوشی جدید انتخاب شده‌اند. این دو گوشی قرار است به ترتیب جایگزین‌ گوشی‌های نکسوس 5ایکس  و نکسوس 6پی شوند. همان طور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های قبلی سری نکسوس در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته به طور رسمی معرفی شدند. از این رو انتظار داریم شرکت گوگل این دو گوشی جدید را در ماه سپتامبر کنونی معرغی نماید. تصاویر مربوط به گوشی Sailfish گوگل دیروز لو رفته بود. در این تصاویر می‌توانستیم ظاهر قسمت جلویی و پشتی آن را به طور آشکار ببینیم. البته ممکن است این تصاویر مربوط به این گوشی نباشد.

در هر صورت در این بخش قرار است در مورد این دو گوشی جدید صحبت به میان آوریم. این دو گوشی به تازگی مجوز FCC را دریافت کرده‌اند. همان طور که احتمالا می‌دانید یک گوشی هوشمند قبل از این که قرار باشد به کشور ایالات متحده عرضه گردد باید مجوز US را دریافت نماید. براساس گفته‌ها و شنیده‌های این سری از گوشی‌های نکسوس که قرار است توسط شرکت اچ‌تی‌سی تولید گردند درست در زمان معرفی، اطلاعات آنها در وب‌سایت شرکت گوگل قرار خواهند گرفت. اما در هر صورت هم اینک اطلاعات مربوط به این سری از این گوشی‌های با نام G-2PW2100 و  G-2PW4100 در وب‌سایت مربوط به گواهینامه FCC انتشار یافته است. انتظار می‌رود این دو دستگاه به ترتیب گوشی‌های Sailfish و Marlin باشند. از طرفی همان طور که مشاهده می‌کنید این نام‌های مستعار دارای حرف G می‌باشند که نمایانگر اولین حرف نام شرکت گوگل است.

HTC-Nexus-Marlin-FCC_1

HTC-Nexus-Sailfish-FCC_1

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی FCC که البته هنوز هیچ کدام از آنها را نمی‌توان به طور رسمی تایید کرد، این سری از گوشی‌های هوشمند از قابلیت‌هایی همچون 4G LTE به همراه وای‌فای با استاندارد 802.11 a/b/g/n/ac، نسخه LE بلوتوث و NFC برخوردار خواهند بود. از سویی دیگر به احتمال خیلی زیاد این دو گوشی به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهند کرد. جالب است بدانید که نسخه Sailfish به تازگی در بنچمارک GFXBench نیز رخ نمایان کرده است. اگر گزارشات مربوط به آن لیست نیز درست باشد در نتیجه می‌بایست از نسخه مقرون به صرفه‌تر این سری انتظار داشت که از یک نمایشگر 5 اینچی با دقت HD، میزان حافظه رم چهار گیگابایتی به همراه میزان حافظه داخلی پیشفرض 32 گیگابایتی برخوردار باشد. این گوشی از تراشه چهار هسته‌ای بسیار قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال