نوکیا 9 پاییز امسال به قیمت 700 دلار به بازار خواهد آمد

در روزهای گذشته شاهد انتشار طرحی شماتیک از گوشی نوکیا 9 مجهز به سیستم دوربین دوگانه‎ با لنزهای کارل زایس بوده‎ایم و حال حجم شایعات در رابطه با این گوشی بالا گرفته است. مشخصات دوربین این گوشی به نظر یک سیستم دوربین دوگانه‎ی 22 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی خواهد بود. […]

در روزهای گذشته شاهد انتشار طرحی شماتیک از گوشی نوکیا 9 مجهز به سیستم دوربین دوگانه‎ با لنزهای کارل زایس بوده‎ایم و حال حجم شایعات در رابطه با این گوشی بالا گرفته است. مشخصات دوربین این گوشی به نظر یک سیستم دوربین دوگانه‎ی 22 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

علاوه بر این گفته می‎شود این دستگاه در سه‎ماهه‎ی سوم سال جاری میلادی یا کمی بعد از آن با قیمتی برابر با 700 دلار و 750 یورو به بازار آمریکا و  اروپا خواهد آمد.

جدا از دوربین، گوشی Nokia 9 ظاهرا از نظر مشخصات به نسبت Nokia 6 بهتر بوده تا شاهد استفاده از یک نمایشگر 5.5 اینچی (از نوع آمولد) با رزولوشن QHD و چیپست اسنپ‎دراگون 835 باشیم. علاوه بر این دو گوشی دیگر با برند نوکیا، یعنی Nokia 8 (نمایشگری با رزولوشن QHD، چیپست اسنپ‎دراگون 660) و Nokia 7 (نمایشگری با رزولوشن فول اچ‎دی، چیپست اسنپ‎دراگون 660) قرار است در اواخر اردیبهشت‎ماه و یا اواسط خردادماه معرفی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال