نسخه جدید گوشی‌هوشمند شیائومی Redmi Note 3 رسماً رونمایی شد

در ماه نوامبر سال گذشته، شیائومی از گوشی‌هوشمند Redmi Note 3 که اولین گوشی این شرکت با سنسور اثر انگشت و بدنه تماماً فلزی بود، رونمایی کرد. حال امروز این شرکت چینی‌تبار از یک نسخه جدید این گوشی با تغییرات و بهبودهای تازه پرده برداشته است. این مدل جدید Redmi Note 3 نسبت به مدل […]

در ماه نوامبر سال گذشته، شیائومی از گوشی‌هوشمند Redmi Note 3 که اولین گوشی این شرکت با سنسور اثر انگشت و بدنه تماماً فلزی بود، رونمایی کرد. حال امروز این شرکت چینی‌تبار از یک نسخه جدید این گوشی با تغییرات و بهبودهای تازه پرده برداشته است.

این مدل جدید Redmi Note 3 نسبت به مدل پیشین آن دو تفاوت عمده دارد، اولی اینکه چیپست Helio X10 مدیاتک با یک چیپست تازه‌نفس 64 بیتی و 16 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 650 کوالکام با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز جایگزین شده که این چیپ با X8 LTE با Cat 7 یکپارچه شده و از VoLTE پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه از Redmi Note 3 در تمام اپراتورهای مخابراتی کشور چین از 4G+ پشتیبانی خواهد کرد.

تغییر دومی که در این نسخه لحاظ شده این است که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی جای خود را به یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f2.0 و سیستم فوکوس خودکاری فازی داده است.

سایر مشخصات نسخه اولیه در این مدل هم باقی مانده که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، 2 گیگابایت حافظه رم در نسخه با حافظه داخلی 16 گیگابایتی و 3 گیگابایت حافظه رم در نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

مدل 16 گیگابایتی قیمتی در حدود 151 دلار خواهد داشت و قیمت نسخه 32 گیگابایتی آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

گفته می‌شود این نسخه جدید Redmi Note 3 به‌زودی به بازارهای کشور هند هم راه پیدا خواهد کرد. در مورد زمان عرضه آن در هند و قیمت این گوشی در کشور 72 ملت هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال