هوآوی تبلت هیبریدی Matebook را معرفی کرد؛ پردازنده Core M اینتل

کنگره جهانی موبایل امسال که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، حالا از ساعاتی پیش کار خود را آغاز کرده و شرکت‌های دست اندرکار در این حوزه معرفی محصولات خود را نیز شروع کرده‌اند. ساعتی پیش ال‌جی دستاوردهای جدید خود را معرفی کرد که گل سرسبد آن‌ها پرچم‌دار جدیدش G5 بود. حال نوبت به کنفرانس […]

کنگره جهانی موبایل امسال که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، حالا از ساعاتی پیش کار خود را آغاز کرده و شرکت‌های دست اندرکار در این حوزه معرفی محصولات خود را نیز شروع کرده‌اند. ساعتی پیش ال‌جی دستاوردهای جدید خود را معرفی کرد که گل سرسبد آن‌ها پرچم‌دار جدیدش G5 بود. حال نوبت به کنفرانس خبری هواوی در رویداد امسال رسیده و این شرکت اولین دستگاه 2 در 1 خود، موسوم به Matebook که یک لپ‌تاپ-تبلت هیبریدی بوده را معرفی نموده است. این دستگاه که دارای یک بدنه فلزی بوده از یک نمایشگر 12 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و چگالی تصویر 216 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این شرکت به طراحی باریک محصول جدید خود با نسبت نمایشگر به بدنه کمی که دارد افتخار کرده و گفته است که Matebook دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 84 درصدی می‌باشد.

huawei-mate-book-1

محصول هیبریدی جدید هواوی که تنها 6.9 میلی‌متر ضخامت داشته و وزنی در حدود 630 گرم دارد، از پردازنده نسل ششم Core M اینتل بدون چیپ‌های داخلی Core I5 یا Core I7 قدرت می‌گیرد و آخرین نسخه از پلتفرم محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز 10 را اجرا می‌کند.

همچنین این تبلت دارای پوششی ضد لک بوده، از اسپیکرهای دوگانه استریو با فناوری Dolby Audio بهره برده و انرژی موردنیاز خود را از یک باتری 4430 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که این باتری قادر است دستگاه را تا 9 ساعت در زمان مشاهده ویدئو یا کارهای اداری روشن نگه دارد.

Huawei-MateBook-photos (1)

قیمت پایه Matebook از 699 دلار شروع شده که با این قیمت یک کیبورد با اسلات آن هم عرضه شده که پوشش آن از چرم سازگار با محیط زیست بوده و دکمه‌های آن دارای نور پس زمینه هستند.

همچنین هواوی یک سری از لوازم جانبی، شامل MatePen و MateDock را برای این تبلت ارائه داده که MatePen یک قلم استایلوس مجهز به تعدادی دکمه فیزیکی و نشان‌گر لیزری است و قیمیتی در حدود 59 دلار در آمریکا و 69 یورو در اروپا خواهد داشت. MateDock هم که قیمتی در حدود 89 دلار دارد دارای پورت‌های یواس‌بی نوع A، نوع C، میکرو USB و شبکه است. گفتنی است گران‌ترین مدل Matebook از حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی از نوع SSD برخوردار بوده و قیمتی در حدود 1600 دلار خواهد داشت.

تصاویر مربوط به این تبلت را ذیلا مشاهده می کنید:

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال