هوآوی از دو میت‌بوک رده‌بالا در اوایل سال 2017 رونمایی خواهد کرد

در سال جاری شرکت هوآوی ارائه اولین میت‌بوک ترکیبی از تبلت و لپ‌تاپ را اعلام کرد ولی به نظر می‌رسد این آخرین اخبار در زمینه میت‌بوک و شرکت چینی هوآوی نیست چرا که این شرکت از معرفی دو میت‌بوک در اوایل سال 2017 خبر داده است. برخلاف میت‌بوک‌های سابق، در این دو میت‌بوک رده‌بالا از […]

در سال جاری شرکت هوآوی ارائه اولین میت‌بوک ترکیبی از تبلت و لپ‌تاپ را اعلام کرد ولی به نظر می‌رسد این آخرین اخبار در زمینه میت‌بوک و شرکت چینی هوآوی نیست چرا که این شرکت از معرفی دو میت‌بوک در اوایل سال 2017 خبر داده است. برخلاف میت‌بوک‌های سابق، در این دو میت‌بوک رده‌بالا از پردازنده‌های Intel Core i-series که بسیار قدرمندتر از پردازنده‌های Core M در میت‌بوک‌های پیش هستند، استفاده شده است.

همچنین از نظر اندازه نیز مشابه نسل قبلی خود نبوده و هر دو میت‌بوک جدید بزرگتر از اندازه 12 اینچی سابق خواهند بود. چنین به نظر می‌رسد که یکی از این میت‌بوک‌ها دارای نمایشگر 13.3 اینچی بوده و دیگری از نمایشگر 15.6 اینچی بهره خواهند برد که با توجه به این اندازه‌ها می‌توان گفت میت‌بوک‌های جدید برای استفاده ترکیبی (هیبریدی) تبلت/لپ تاپ مناسب خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال